۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۲۷۳۵۸۶
همزمان با سراسر کشور؛

ندای مرگ بر اسرائیل در 50 شهر مازندران طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ مردم 50 شهر مازندران همزمان با سراسر کشور فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.
راهپيمايي روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مردم روزه دار و مؤمن شهرهای مختلف استان مازندران صبح امروز همزمان با سراسر کشور ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

 

براساس این گزارش، مردم بیش از 50 شهر مازندران از نخستین ساعات صبح امروز در حمایت از مردم بی دفاع غزه به خیابان ها آمده و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

 

این گزارش می افزاید، صبح امروز مردان و زنان مؤمن و روزه‌دار مازندران، همراه و هم‌صدا با سراسر کشور و ملت‌های آزادیخواه جهان، به نشانه پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین، و اعلام خشم و انزجار خود از رژیم غاصب و جعلی اسرائیل، در راهپیمایی روز قدس، شرکت کردند.

 

ﺑﺮاﺳﺎس اﯾﻦ ﮔﺰارش، ﻣﺮدم اﺳﺘﺎن ﻣﺎزﻧﺪران ھﻤﺮاه و ھﻤﮕﺎم ﺑﺎ ﻣﺮدم ﺳﺮاﺳﺮ ﮐﺸﻮر و ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎن ﺟﮫﺎن ﺑﺎ ﺣﻀﻮری اﻧﻘﻼﺑﯽ و ﮔﺴﺘﺮده ﺻﺪای آزادﯾﺨﻮاھﯽ و ﺣﻖطﻠﺒﯽ و و ﺣﺪت و ﯾﮑﭙﺎرﭼﮕﯽ را در ﮔﻮش دﻧﯿﺎ طﻨﯿﻦاﻧﺪاز ﮐﺮدﻧﺪ و ﻧﺎﺑﻮدی اﺳﺘﮑﺒﺎر ﺟﮫﺎﻧﯽ را ﻓﺮﯾﺎد زدﻧﺪ.

 

اﯾﻦ ﮔﺰارش ﻣﯽ اﻓﺰاﯾﺪ: ﻣﺮدم ﻣﺮﮐﺰ اﺳﺘﺎن ﻣﺎزﻧﺪران از ﻣﺴﯿﺮھﺎی ﭼﮫﺎرﮔﺎﻧﻪای ﮐﻪ ﺑﺮای راھﭙﯿﻤﺎﯾﯽ اﻣﺮوز در ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه ﺑﻮد ﺧﻮد را در ﺻﻔﻮﻓﯽ ﺑﻪھﻢ ﻓﺸﺮده ﺑﻪ ﻣﺼﻼی اﻣﺎم ﺧﻤﯿﻨﯽ(ره) ﺳﺎری ﻣﺤﻞ اﺻﻠﯽ ﺗﺠﻤﻊ راھﭙﯿﻤﺎﯾﺎن رﺳﺎﻧﺪﻧﺪ.

 

ﻣﺮدم وﻻﯾﺖ ﻣﺪار و اﻧﻘﻼﺑﯽ ﺷﮫﺮﺳﺘﺎن ﺳﺎری ﺑﺎ ﺳﺮ دادن ﺷﻌﺎر ﻣﺮگ ﺑﺮ اﺳﺮاﺋﯿﻞ، ﻣﺮگ ﺑﺮآﻣﺮﯾﮑﺎ، ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ ﭘﯿﺮوز اﺳﺖ، اﺳﺮاﯾﯿﻞ ﻧﺎﺑﻮد اﺳﺖ، روز ﺟﮫﺎﻧﯽ ﻗﺪس ﯾﻮمﷲ ﯾﻮمﷲ، آﻣﺮﯾﮑﺎ اﺳﺮاﺋﯿﻞ ﻧﻨﮓ ﺑﻪ ﻧﯿﺮﻧﮕﺘﺎن، ﺧﻮن ﺟﻮاﻧﺎن ﻣﺎ ﻣﯽﭼﮑﺪ از ﭼﻨﮕﺘﺎن، وای اﮔﺮ ﺧﺎﻣﻨﻪای ﺣﮑﻢ ﺟﮫﺎدم دھﺪ، ارﺗﺶ دﻧﯿﺎ ﻧﺘﻮاﻧﺪ ﮐﻪ ﺟﻮاﺑﻢ دھﺪ، ﺿﻤﻦ ﺗﺠﺪﯾﺪ ﭘﯿﻤﺎن ﺑﺎ آرﻣﺎن ھﺎی اﻧﻘﻼب، اﻣﺎم راﺣﻞ و ﻣﻘﺎم ﻣﻌﻈﻢ رھﺒﺮی ﺣﻤﺎﯾﺖ ھﻤﻪ ﺟﺎﻧﺒﻪ ﺧﻮد را از ﻣﺮدم ﻣﻈﻠﻮم و ﺑﯽ دﻓﺎع ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ اﻋﻼم ﮐﺮدﻧﺪ./950/پ202/ب1

ارسال نظرات