۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۷۲۸۷۰

آغاز طرح بزرگ قرآنی قدر تا غدیر در خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ طرح بزرگ قرآنی «قدر تا غدیر» با عنوان «آیات الولایه» در خراسان جنوبی آغاز شد.
غدير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، طرح قرآنی «قدر تا غدیر» با همکاری موسسه غدیرشناسی و کانون فرهنگی هنری بیت‌العباس(ع) در بیرجند برگزار می‌شود.

 

 طرح بزرگ قرآنی قدر تا غدیر با عنوان «آیات الولایه» همراه با جوایز نفیس و ارزنده از 18 رمضان (شب قدر) تا 18 ذیحجه (عید غدیر) اجرا می‌شود.

 

 علاقه‌مندان به‌منظور شرکت در این طرح قرآنی و بهره‌گیری از 90 محتوای تولیدی با موضوع (آیات) می‌توانند از طریق پیامک، شبکه‌های اجتماعی، پایگاه اینترنتی و کارگاه آموزشی اقدام کنند.

 

 ساده‌ترین روش بهره‌گیری از محتواهای تولیدی مربوط به طرح قدر تا غدیر روش پیامکی است که در این روش خلاصه کوتاهی از هر محتوا به‌صورت روزانه، در قالب پیامک برای اعضای طرح ارسال می‌شود.

 

  همچنین هزینه پیامک روزانه این طرح بر عهده کاربر است که در مدت مسابقه بر روی قبض تلفن اعضای طرح اعمال می‌شود و یا از شارژ اعتباری آنها کسر خواهد شد.

 

 اضافه بر این آن دسته از اعضای طرح قدر تا غدیر که بر روی دستگاه تلفن همراه خود، هر یک از نرم‌افزارهای شبکه‌های اجتماعی و دیگر نرم‌افزارهای ارتباطی چندرسانه‌ای را نصب‌کرده‌اند، می‌توانند در طول 90 روز اقدام به دریافت روزانه محتواهای تولیدی طرح قدر تا غدیر کنند.

 

  همچنین این روش هیچ هزینه‌ای برای اعضای طرح در بر نخواهد داشت و در این روش حجم بیشتری از مطالب در هرروز انتقال داده می‌شود و محدودیت حجمی موجود درروش پیامکی وجود ندارد.

 

 اضافه بر این علاقه‌مندانمی توانند از طریق سایت اینترنتی به نشانی  www.ghadirshenasi.ir محتواهای تولیدی در هرروز با حجم حدود یک صفحه A4 را از سایت دریافت کرده و افرادی که علاقه‌مند به دریافت محتوای طولانی، تشریحی و مستند درباره هر آیه از آیات الولایه هستند می‌توانند روزانه به این سایت مراجعه کرده و محتوای جدید همان روز را دریافت کنند.

 

 در این روش اضافه بر آن که محتواهای مفصل‌تر و استدلالی‌تری نسبت به دو روش قبلی ارائه می‌شود، منابع و اسناد روایی مربوط نیز از کتب معتبر شیعه و اهل تسنن ارائه می‌شود.

 

 همچنین علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند از کلاس‌های آموزشی و دوره‌های کارگاهی استفاده کنند.

 

 کارگاه آموزشی قدر تا غدیر طی 15 جلسه دوساعتی محتواهای تولیدی را برای علاقه‌مندان توسط اساتید متخصص تدریس می‌کند و این کارگاه‌های آموزشی دو صورت حضوری و مجازی در صورت استقبال و ثبت‌نام از این طرح برگزار خواهد شد.

 

  لازم به ذکر است، افراد برای عضویت در طرح قرآنی قدر تا غدیر عدد 1818 را می‌توانند به دفتر نمایندگی موسسه غدیر‌شناسی خراسان جنوبی به سامانه 30001904 پیامک کنند./968/

ارسال نظرات