۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۷۲۳۴۹
دبیر اجرایی نخستین کارگاه روزنامه نگاری ویژه دانشجویان و طلاب:

مهلت ثبت نام در کارگاه رایگان روزنامه نگاری تا پایان تیرماه تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرائی نخستین کارگاه روزنامه نگاری ویژه دانشجویان و طلاب از تمدید مهلت ثبت نام در کارگاه رایگان روزنامه نگاری تا پایان تیر ماه خبر داد و گفت: بنابر تمهیدات صورت گرفته، دانشجویان و طلاب 18 تا 28 سال به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، به محل برگزاری این نمایشگاه واقع در باغ موزه دفاع مقدس مراجعه کنند.
روزنامه نگاري

به گزارش خبر گزاری رسا به نقل از مطبوعات ارشاد، ثبت نام اولین کارگاه روزنامه نگاری ویژه دانشجویان و طلاب تا پایان تیرماه ادامه دارد.

 

سعید بهشتی، دبیر اجرایی اولین کارگاه روزنامه نگاری ویژه دانشجویان و طلاب،گفت: بنابر تمهیدات صورت گرفته، دانشجویان و طلاب 18 تا 28 سال بمنظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، به  محل برگزاری این نمایشگاه واقع در باغ موزه دفاع مقدس مراجعه کنند.

 

بنا بر این گزارش، دانشجویان و طلاب علاقمند همچنین می توانند تعداد 4 اثر از آثار منتشر شده یا نشده خود را همراه با مشخصات کامل فردی همراه با کد ملی، تحصیلات و محل تحصیل، تلفن و نشانی منزل به همراه دو قطعه عکس پرسنلی به صندوق پستی 338 - 17185 و یا پست الکترونیک qpress94@gmail.com ارسال کنند.

 

بنابر اعلام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از کارشناسی اولیه آثار دریافتی و مصاحبه حضوری از داوطلبان، کارگاه روزنامه نگاری با حضور برگزیدگان مرحله اول، برگزار خواهد شد.


گفتنی است، این کارگاه یک ماهه به صورت رایگان و با حضور بهترین اساتید روزنامه نگاری کشور در مردادماه امسال برگزار می شود. 

 

شایان ذکر است، در پایان دوره، به دانش پذیران گواهی معتبر اعطا و از این افراد در مجموعه های تحت مدیریت معاونت قرآنی استفاده خواهد شد./966/د102/ح

ارسال نظرات