۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۷۲۲۱۱
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

تهذیب نفس مهم ترین ثمره روزه داری است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان تهذیب نفس را مهم ترین ثمره روزه داری بیان کرد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان باید در جهت تهذیب نفس خویش به خوبی بهره مند شویم.
ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب ئر جهت خودسازی و تهذیب نفس است.

 

وی با بیان این که تهذیب نفس مهم ترین ثمره روزه داری است، افزود: با تهذیب نفس و بهره گیری از برکات ماه مبارک رمضان در سایه خودسازی، باید خود را برای شب های قدر آماده کنیم.

 

حجت الاسلام ولی پور رسیدن به کمال و قله های رفیع معنوی را در سایه خودسازی دانست و اظهار داشت: باید از فرصت هایی که در این ماه در اختیار داریم در جهت تقرب به درگاه الهی به خوبی بهره مند شویم.

 

وی در ادامه ماه مبارک رمضان را ماه بهار قرآن دانست و یادآور شد: با تلاوت قرآن و تأمل در آیات قرآن باید در جهت خودسازی و تهذیب نفس خویش اقدام کنیم.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با بیان اهمیت و فضیلت شب های قدر عنوان داشت: لیالی قدر، شب سرنوشت ساز انسان است.

 

وی با بیان این که شب های قدر فرصتی مناسب برای جبران اعمال خویش است، ادامه داد: شب قدر بهترین فرصت برای طلب بخشش و آمرزش گناهان است.

 

حجت الاسلام ولی پور با بیان این که خداوند شب های قدر را بهانه ای برای آمرزش بندگان خویش قرار داده است، عنوان داشت: خداوند چنین فرصتی را برای بندگان خود فراهم کرده تا در مسیر کمال قدم بردارند.

 

وی تصریح کرد: امید است با تهذیب نفس و خودسازی خویش، بتوانیم از برکات الهی در این شب های پرفضیلت بهره مند شویم.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان تأکید کرد: باید عظمت ماه مبارک رمضان را قدر دانسته و از این فرصت هایی که در اختیار داریم به خوبی استفاده کنیم./9459/ت303/ب4

ارسال نظرات