۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۷۱۹۶۷
پس از نماز جمعه؛

تظاهرات هفتگی ملت بحرین برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ روزه داران بحرینی بعد از برگزاری نماز جمعه با برگزاری تظاهرات گسترده‌ای ضمن تاکید بر لزوم آزادی همه زندانیان سیاسی، بر حق خود در تعیین سرنوشت خویش تاکید کردند.
تظاهرات مردم بحرين در اعتراض به بازداشت شيخ علي سلمان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمع کثیری از مردم روزه دار بحرینی روز گذشته نیز همانند هفته‌های گذشته پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری تظاهراتی با انقلابیان در بند نظام آل خلیفه اعلام همبستگی کرده و آزادی فوری رهبران انقلاب 14 فوریه از زندان‌ها را خواستار شدند.

 

جنبش «جوانان الدراز» در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» با انتشار تصاویری از تظاهرات امروز روزه‌داران بحرینی، نوشت: انقلابیان بحرینی ضمن اعلام همبستگی با اسرا، بر حق خود در تعیین سرنوشت خویش تاکید کردند.

 

بر اساس این گزارش، تظاهرات کنندگان بحرینی با دست داشتن تصاویر شیخ علی سلمان معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بر تداوم روند انقلاب 14 فوریه تا پیروزی نهایی تاکید کرده و آزادی رهبران جریان‌های مخالف نظام آل خلیفه از زندان‌ها را خواستار شدند.

 

این گزارش حاکی است که تظاهرات مشابهی در مناطق «القریه»، «ستره»، «البلاد القدیم»، «توبلی» و «الدراز» برگزار شده که معترشان ضمن اعلام همبستگی با انقلابیان در بند آل خلیفه بر آرمان‌های انقلابی تاکید کردند.

 

برخی فعالان رسانه‌ای انقلاب 14 فوریه از آماده شدن نیروهای دولتی برای حمله شدن به سوی تظاهرات کنندگان خبر دادند.

 

مردم بحرین جمعه هر هفته پس از اقامه نماز جمعه، در مناطق مختلف کشورشان علیه سیاست‌های منامه تظاهرات می‌کنند و بر لزوم آزادی فوری رهبران انقلابی و فعالان سیاسی و حقوق بشری از زندان‌های منامه تاکید می‌کنند./981/ب103/د

ارسال نظرات