۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۷
کد خبر: ۲۷۱۸۹۰
مسؤول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان:

برخی جریان ها به دنبال مطرح کردن حداقل های دین هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: برخی از جریان های داخل کشور به دنبال مطرح کردن حداقل های دین هستند و اینگونه القا می کنند که از دین دار بودن خود خجل هستیم.
عليرضا احسان دوست مسؤول سازمان بسيج اساتيد استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علیرضا احسان دوست مسؤول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان جمعه شب در جمع بسیج اساتید منطقه کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) شهرستان کاشان گفت: جریانی برای بر هم زدن خط قرمز انقلاب اسلامی در فتنه سال 88 تلاش می کند که آنها معتقد به خودی و غیرخودی بودن نیستند و این موضوعی است که تبعات آن طی دو سال اخیر  قابل مشاهده بوده است.

 

وی در ادامه به روند مذاکرات هسته‌ای ایران و آمریکا اشاره کرد و با بیان که نگرانی‌هایی در بحث هسته‌ای وجود دارد گفت: نقدهای اساسی بر سیاست‌های دولت فعلی در توافق ژنو و بیانیه لوزان و در فرآیند فعلی نوشتن برجام به عنوان توافق جامع داریم.

 

احسان دوست یاد آور شد: این جریان امروز نیز به دنبال توافق هسته ای به هر قیمتی است و تلاش می کند تا کشور را چنان شرطی کند که همه چیز را متوقف نموده و همه چیز را به روشن شدن سرنوشت تحریم ها موکول کند.

 

وی نقش منفعلانه مؤسسه تنظیم آثار و نشر ارزش‌های امام خمینی(ره) در زمینه آمریکا زدایی یاد آور شد و گفت: جریانی در کشور به دنبال آمریکازدایی و معرفی آمریکا به عنوان موجودیتی که هیچگونه  رویکرد خصمانه‌‌ای با ما نداشته است، از این رو باید مراقب بود تأثیر این جابجایی چهره آمریکا برای تضعیف استقلال همه جانبه است.

 

احسان دوست همچنین به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در چهاردهم خرداد اشاره کرد و گفت: بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان با قرار دادن مسأله تبیین اصول اساسی مکتب امام خمینی(ره) به عنوان موضوع محوری در قالب جلسات مستمر در محضر نماینده ولی‌فقیه در کاشان به تبیین این موضوع و اصول اساسی اهتمام دارد.  

 

مسؤول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در ادامه با اشاره به مأموریت‌ها و اهداف مختلف بسیج اساتید یادآور شد: بسیج اساتید استان اصفهان از سال گذشته با هدف مقابله با فرآیند سکولاریزه کردن فضای دانشگاه‌ها به ویژه در عرصه علوم انسانی اقدام به برگزاری کرسی‌های نقد و نظر کرده است./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات