۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۶۸۶۰۶
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد:

فلسفه روزه رسیدن به تقوای الهی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد با بیان این که ماه مبارک رمضان ماه تقوا و بندگی است، گفت: فلسفه روزه در این ماه پربرکت، رسیدن به تقوا است.
تقوا

حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ماه مبارک رمضان، ماه تقوا و سپاس‌گزاری نعمت های الهی است.

 

وی با بیان این که یادآوری نعمت های الهی زمینه را برای عبادت و بندگی فراهم می کند، عنوان داشت: یادآوری نعمت‏های الهی فرد را از انجام گناه بازمی دارد.

 

حجت الاسلام منصوری بیان داشت: فرد روزه دار در ماه مبارک رمضان با تمرین مبارزه با هوای نفس خویش، خود را برای نزدیک شدن به درگاه الهی و توجه به نعمت های الهی آماده می کند.

 

رییس تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: رسیدن انسان به تقوا و قرب الهی از اهداف مهم روزه داری است.

 

وی با اشاره به فعالیت مبلغان دینی در مناطق شهری و روستایی خرم آباد افزود: مبلغان جهت تبلیغ در ماه مبارک رمضان برای مدت یک ماه اعزام شدند.

 

حجت الاسلام منصوری هدف از اعزام مبلغان به مناطق شهری و روستایی در ماه مبارک رمضان را بهره مندی مردم از زلال معارف دین و احکام اسلامی بیان کرد.

 

رییس تبلیغات اسلامی لرستان تبلیغ دین به ویژه در ماه مبارک رمضان را تکلیف دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از مناطق کشور نیاز به حضور مبلغ جهت تبیین معارف اسلامی و احکام الهی و آشنا ساختن مردم با قرآن و معارف قرآنی دارند.

 

وی با اشاره به فعالیت مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان گفت: روحانیان و مبلغان دینی در این ماه پرخیر و برکت برگزاری نماز جماعت، بیان احکام، تفسیر و آموزش قرآن، معارف اسلامی و پاسخگویی به سؤالات شرعی مردم را انجام می دهند./9459/ت302/ح

ارسال نظرات