۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۲۶۸۱۹۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و خالص کردن اعمال است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و خالص کردن اعمال است و در این ماه خداوند به بندگان خود این فرصت را می‌‌دهد تا با انجام عبادات ویژه و کارهای نیک بتوانند بر اعمال صالح خود بیفزایند و زمینه رستگاری خود را فراهم کنند.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع کارکنان این اداره کل با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: روزه داری نظم دقیق‏ در زندگى و سحر خیزى‏ و نشاط سحرگاهى را به نسل جوان آموزش و تمرین‏ مى‏دهد.

 

وی افزود: ماه رمضان و روزه داری منجر به افزایش مشارکت در کارهاى‏ خیر و عام المنفعه می شود و فرصت مغتنمی است تا با حضور در مجالس قرآن و احکام،بیش از پیش با واجبات الهی آشنا شویم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: فضای ماه رمضان بهترین فرصت است تا بتوانیم روحیه مادیگری و حب دنیا را از خود دور ساخته و دنیا را مقدمه ای برای آخرت و روز معاد دانسته و تلاش و کوشش کنیم.

 

حجت الاسلام شکریان ادامه داد: ماه مبارک رمضان یکی از راه‌های رسیدن به سعادت حقیقی است و فرصتی که در این ماه به وجود آمده باید یک نقش بسیار مؤثر در دل و جان امت اسلامی داشته باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: امت اسلامی باید از ماه مبارک رمضان در جهت تقویت جایگاه اسلام در جهان بهره بگیرد و مسلمانان جهان باید از ماه ضیافت الهی در جهت وحدت و همدلی بیشتر میان خود استفاده کنند.

 

حجت‌الاسلام شکریان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و خالص کردن اعمال است و در این ماه خداوند به بندگان خود این فرصت را می‌‌دهد تا با انجام عبادات ویژه و کارهای نیک بتوانند بر اعمال صالح خود بیفزایند و زمینه رستگاری خود را فراهم کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، روزه داری تنها به گرسنگی و تشنگی محدود نمی شود بلکه فرد روزه دار باید با همه اعضای خود روزه بگیرد، بدین ترتیب در پایان ماه رمضان شاهد دوری اخلاق رذیله از خود خواهد بود.

 

وی افزود: تفسیر قرآن کریم در این ماه نیز بهترین غذای روح است، زیرا مجموعه کامل از دستورهای فکری و عملی است که موجب بیداری عقل و احساس در جهت صراط مستقیم می شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات