۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۲۶۷۵۸۶

استاندار قم از خبرگزاری رسا بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم با حضور در خبرگزاری رسا با مدیرعامل، دبیران و خبرنگاران این رسانه حوزوی دیدار و گفت وگو کرد.
صالحي منش حضور استاندار قم در خبرگزاري رسا حضور استاندار قم در خبرگزاري رسا حضور استاندار قم در خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم صبح امروز با حضور در خبرگزاری رسا از نزدیک در جریان روند فعالیت های خبری این رسانه حوزوی قرار گرفت.


استاندار قم همچنین از بخش های مختلف خبرگزاری رسا بازدید کرد.


استاندار قم ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات ارزنده خبرگزاری رسا، توصیه هایی به منظور ارتقای کار این رسانه حوزوی ارائه کرد.

 

حجت الاسلام صالحی منش تاکید کرد: بحمدلله خبرگزاری رسا جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است و من اخبار این رسانه را به صورت مستمر دنبال و پیگیری می کنم.

 

گفتنی است، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا گزارشی از فعالیت های این خبرگزاری ارائه کرد.

 

مدیرعامل خبرگزاری رسا حجت الاسلام صالحی منش را شخصیتی با سوابق درخشان توصیف و برای وی در مسؤولیت استانداری قم آرزوی توفیق کرد.

 

حجت الاسلام محققی با اشاره به تاکید مهم رهبر معظم انقلاب در سفر سال 89 به قم مبنی بر لزوم وحدت مسؤولان، خواستار توجه مدیران قم به این نکته برای بهبود روند خدمت رسانی به شهروندان شد و تصریح کرد: دود هرگونه اختلاف مسؤولان به چشم مردم می رود.

 

مدیرعامل خبرگزاری رسا همچنین بر ضرورت تقویت رابطه با حوزه های علمیه تاکید و تصریح کرد: حضور استاندار محترم قم در مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) بازتاب بسیار مثبتی داشته است و انتظار داریم این قبیل برنامه ها ادامه دار باشد. /924/پ202/ج


ارسال نظرات