۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۲۶۷۰۸۷
با هدف الگوسازی و آشنایی با سبک زندگی آزادگان؛

نخستین فراخوان شعر، داستان، نمایشنامه و خاطره با عنوان «آزاد» مثل «آزاده» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین فراخوان شعر، داستان، نمایشنامه و خاطره با عنوان «آزاد» مثلِ «آزاده» با محوریت ادبیات کودک و نوجوان و با هدف الگوسازی و آشنایی با سبک زندگی آزادگان برگزار می‌شود.
آزاد مثل آزاده

به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین فراخوان شعر، داستان، نمایشنامه و خاطره با عنوان «آزاد» مثلِ «آزاده» با محوریت ادبیات کودک و نوجوان و با هدف الگوسازی و آشنایی با سبک زندگی آزادگان برگزار می­شود.

 

ضرورت برگزاری این فراخوان به خاطر لزوم‌ آشنایی نسل نو انقلاب با دستاوردهای معنوی آزادگان، ضرورت توانمندسازی کودکان و نوجوانان در تنگناها، لزوم کاربست مهارت‌های مربوط به خود‌سازی در زندگی، لزوم به وجود ‌آمدن و تقویت روحیه همدلی و صمیمیت، ایثار، گذشت، آرامش، امید و نشاط و  لزوم گسترش الگوسازی از قهرمان‌های واقعی است.

 

همه موضوعات که به دوران اسارت و پایداری آزادگان مربوط باشد اعم از دفاع از ارزش های الهی و ملی، دفاع از ایمان و باورها، دفاع از وطن، شرح صدر و صبر، عزت مندی، خلاقیت و ابتکار، دانش و مهارت آموزی، وحدت و همدلی و همیاری و غمخواری، مدیریت و رهبری، صمیمیت و برادری، ایثار و فداکاری، امید و نشاط و آرامش، برخورد با تبلیغات رسانه ای در اردوگاه و مدیریت مصرف موضوع این فراخوان هستند.

 

خط مشی‌ این فراخوان، توجه به ابعاد انسانی و ارزشی آزادگان و  معرفی الگوهای شاخص است و مهلت ارسال آثار تا پایان خردادماه تعیین شده است.

 

هزینه سفر به عتبات عالیات، سکه، تبلت و جوایز دیگر و همچنین چاپ آثار برگزیده از جمله جوایز و امتیازات این فراخوان اعلام شده است.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت فراخوان به نشانی اینترنتی www.azadegan-farakhan.ir مراجعه و یا با شماره 88807046 – 021 تماس بگیرند.

 

 دبیرخانه فراخوان «آزاد» مثلِ «آزاده» واقع در تهران، خیابان انقلاب، بین میدان فردوسی و خیابان استاد نجات الهی، کوچه نیایی، پلاک 8 واقع شده است.

 

شایان ذکر است، این فراخوان به همت مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان برگزار می­شود و شرکت عموم در آن آزاد است./822/ت303/ح

ارسال نظرات