۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۲۶۵۹۱۸
رییس حوزه هنری استان قم:

رویکرد تولیدمحور در عرصه فرهنگ و هنر به حوزه هنری آبرو بخشیده است

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه هنری استان قم گفت: حوزه هنری در سال‌های اخیر در رشته‌های ادبیات و هنرهای نمایشی تولیدات قابل قبول و خوبی داشته‌است و به این واسطه آبرویی در هنر کشور دارد.
حوزه هنري

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم، مجدالدین معلمی، رئیس حوزه هنری استان قم در جریان این بازدید از کانون فرهنگی شهید فهمیده گفت: حوزه هنری در سال‌های اخیر در رشته‌های ادبیات و هنرهای نمایشی تولیدات قابل قبول و خوبی داشته‌است و به این واسطه آبرویی در هنر کشور دارد.

 

وی که با عزلتی مقدم مسئول کانون فرهنگی شهید فهمیده سخن می‌گفت، بیان داشت: حوزه هنری بواسطه تولید محوری، به نسبت دیگر نهادهای فرهنگی هنری، کارنامه خوبی در حوزه فرهنگ و هنر داشته‌است.

 

مجدالدین معلمی در پایان سخنانش برای همکاری با کانون‌های فرهنگی آموزش و پرورش در حوزه‌های مشترک کاری اعلام آمادگی کرد.

 

همچنین عزلتی مقدم مسئول کانون فرهنگی شهید فهمیده در این دیدار گفت: کانون‌‌های فرهنگی آموزش و پرورش با آموزش‌های تخصصی در رشته‌های فرهنگی و هنری به کارآفرینی و جهت‌دهی به نیازهای نوجوانان و جوانان پرداخته‌اند.

 

وی همچنین گفت: اگر بین نهادهای متولی حوزه فرهنگ و هنر هم‌سویی پیش بیاید مثمر ثمرتر خواهند بود.

 

در ادامه رئیس حوزه هنری استان قم به همراه کارشناسان این حوزه از امکانات کانون فرهنگی شهید فهمیده از جمله کارگاه‌های هنری، بخش شیعه‌شناسی، کتابخانه و کلاس‌های تخصصی بازدید کرد./918/د102/س

ارسال نظرات