۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۲۶۵۴۳۶
حجت الاسلام مصباحی‌مقدم:

عده ای از هم اکنون تعیین تکلیف برای شورای نگهبان را آغاز کرده اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که حرکت هایی برای فشار به شورای نگهبان آغاز شده است، گفت: شورای نگهبان جناحی و حزبی عمل نمی‌کند و اصلاً این حرف‌ها در شورای نگهبان مطرح نیست.
مصباحي مقدم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع عزاداران شهرستان بناب اظهار داشت: وظیفه امروز ما پیروی از رهبری و ولایت فقیه است، از این رو نباید کاری کنیم که در انتخابات آتی باز مجلس ششم تکرار شود که چالش‌هایی را برای کشور به وجود آورد.


وی با اشاره به این‌که زمزمه‌هایی برای فشار بر شورای نگهبان آغاز شده است، ادامه داد: عده‌ای حق ندارند از حالا برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کنند و شورای نگهبان نیز وظیفه خود را به خوبی می‌داند، این طور نیست که پیشاپیش زمزمه کنیم که شورای نگهبان جناحی و حزبی عمل می‌کند و اصلاً این حرف‌ها در شورای نگهبان مطرح نیست.

 

حجت الاسلام مصباحی‌مقدم با بیان این‌که ما روند اصلی حرکت دولت را عاقلانه و هوشمندانه تلقی می‌کنیم، افزود: دولت اعتدال پیشه کرده‌ است، اما امیدواریم همچنان به اعتدال وفادار باشند، باید دانست که حمایت رهبری از تیم مذاکره کننده هسته‌ای هنوز پایدار است و باید پیرو رهبری انقلاب بود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده مورد حمایت مجلس هستند و در مجلس با این‌که بعضی صداهای مخالف شنیده می‌شود، ولی در اقلیت هستند از این رو امیدواریم اینها بتوانند با اقدام خودشان صلابت نظام جمهوری را حفظ کرده و از انرژی هسته‌ای صیانت کنند.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ابعاد شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران پرداخت و اظهار داشت: امام خمینی(ره) از نظر علمی شخصیت جامعی و در هر عرصه‌ای سرآمد و از جامعیت ویژه‌ای برخوردار بودند، آن رهبر فرزانه نشان دادند که دین نه تنها افیون ملت‌ها نیست، بلکه دین حیات بخش ملت‌هاست.

 

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: امام راحل با نبرد نرم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، شخصیت ایشان بعد از ائمه اطهار(ع) بی‌بدیل است و با وجود این‌که بزرگان ما کارهای بزرگی کردند و میراث دینی ما حاصل زحمات علما است، ولی کاری که امام کرد، در تاریخ اسلام بعد از ائمه (ع) بی‌نظیر است.
 

 

وی با تأکید بر حفظ و حراست از دستاوردهای امام خمینی(ره) گفت: امروز 26سال از رحلت امام بزرگوار می‌گذرد؛ مقام معظم رهبری این مرد بزرگ با صلابت تمام همچنان راه امام خمینی(ره) را ادامه می‌دهند و انقلاب اسلامی روز به روز بالنده‌تر می‌شود./854/پ202/ج

ارسال نظرات