۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳
کد خبر: ۲۶۴۸۳۵
امام جمعه محمودآباد:

ثبات و امنیت پایدار کشور مرهون تلاش های سربازان گمنام امام زمان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد گفت: جبهه مجاهدت خاموش فرزندان اطلاعات کشور به فراخنای همه جهان در مقابله همه نوع توطئه بر علیه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت جهانی گسترده بوده و این عزیزان با همکاری جامعه اطلاعاتی کشور زمینه ثبات و امنیت پایدار در این کشور را فراهم آوردند.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با گرامی داشت فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود، گفت: چشم جهان به ظهور مولود این ایام و این روز مقدس دوخته شده است.


استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: دنیای پر غوغای امروز که صدای مظلومیت ملت ها در هر گوشه ای از ظلم ظالمان به آسمان بلند بوده چشم انتظار مصلحی است که تسکین دهنده آلام جامعه بشری باشد.


وی با بیان این که ظهور حضرت مهدی موعود سبب عزت و اقتدار مستضعفان می شود، خاطرنشان کرد: ظهور این امام بزرگوار سبب نابودی و از بین رفتن مستکبران و ظالمان عرصه جهانی خواهد شد.


امام جمعه محمودآباد با گرامی داشت روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: روز میلاد حضرت مهدی موعود به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نام گذاری شده است.


حجت الاسلام موسوی با بیان این که سربازان گمنام امام زمان(عج) در مسیر حریم امنیت و اسرار کشور گام برمی دارند، بیان داشت: آن ها با مقاومت و مجاهدت در مقابل زیاده های پنهان دشمنان اسلام قرار دارند.


استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان به دنبال تضعیف ثبات و آرامش ایران اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: نام گذاری روز میلاد حضرت مهدی موعود به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) به عنوان حداقل قدردانی از فداکاری ها و تلاش های این عزیزان است.


وی با تاکید بر این که جان برکفان عرصه اطلات تلاش های ارزنده ای را از خود صورت می دهند، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در برابر توطئه های مختلف دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای و کشف لایه های اطلاعاتی کوشا هستند.


حجت الاسلام موسوی ادامه داد: کمک به تصمیم سازی های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و مبارزه با عوامل ناامن ساز کشور و تروریست های با نام و بی نام از مرزهای مختلف کشور مشغول تاخت و تاز هستند.


امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: جبهه مجاهدت خاموش فرزندان اطلاعات کشور به فراخنای همه جهان در مقابله همه نوع توطئه بر علیه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت جهانی گسترده بوده و این عزیزان با همکاری جامعه اطلاعاتی کشور زمینه ثبات و امنیت پایدار در این کشور را فراهم آوردند.


 استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: در اوج فتنه گری های منطقه ای، ایران اسلامی به جزیره ثبات در منطقه تبدیل شده و این آرامش زمینه مقابله با توطئه های دشمنان را فراهم کرده و قابلیت های بالای فرزندان این ملت در وزارت اطلاعات به حدی از بلوغ رسیده که امروز کادرهای تربیت شده این ارکان در هر مسؤولیت و جایگاهی قرار گیرند بهترین و کارآمدترین نقش را ایفا می کنند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات