۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۶۳۲۵۷

قرضاوی انفجار قطیف عربستان را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان با محکوم ساختن یورش به نمازگزاران قطیف عربستان تأکید کرد که اقدامات تروریست‎ها سبب مخدوش شدن چهره اسلام می‎شود.
قرضاوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ یوسف قرضاوی، رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان، امروز طی بیانیه‎ای، انفجار در مسجد امام علی (ع) در قطیف عربستان را محکوم کرد و افزود: مسؤولان و طراحان یورش به مسجد قطیف باید بازداشت و مطابق قوانین اسلامی مجازات شوند.


وی مساجد را خانه‎های خدا توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: توهین به مساجد به عنوان امکان مذهبی، اقدام شنیعی است که آن را به شدت محکوم می‎سازیم.


قرضاوی اقدامات تروریست‎ها را در راستای مخدوش ساختن چهره اسلام دانست و تصریح کرد که تروریست‎ها به دلیل کینه و بغض طائفه‎ای به جنایت در کشورهای اسلامی می‎پردازنند و انسان‎های بی‎گناه را قلع و قمع می‎کنند.


وی از همه مسلمانان دعوت کرد با شناخت صحیح اسلام در دام فتنه‎ها دچار نشوند.


گفتنی است تروریست‎ها در نماز جمعه این هفته با انفجار در مسجد امام علی (ع) منطقه قدیح استان القطیف عربستان 21 نمازگزار را شهید و 121 تن دیگر را زخمی کردند.

 

قرضاوی از مهمترین مخالفان تشیع در جهان اسلام به شمار می آید و همواره به جمهوری اسلامی ایران، حزب الله لبنان، نظام بشار اسد و دولت عراق هجمه می کند./994/ب902/د

ارسال نظرات