۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۶۳۱۸۵
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

هدف برگزاری جشنواره مطبوعات ایجاد روحیه تعامل است/ تعامل موجب افزایش روحیه کار جمعی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور گفت: مهم ترین هدف برگزاری این جشنواره ایجاد روحیه تعامل بین مطبوعات است.
حجت الاسلام حنان ، مديرکل ارشاد لرستان

حجت الاسلام حمیدرضا حنان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به این که هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور  در لرستان دیروز آغاز شد، بیان داشت: یک هزار و 500 اثر در سه بخش به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

 

وی افزود: این جشنواره با محوریت موضوعاتی همچون مقاله، خبر، تیتر، سرمقاله، یادداشت، گزارش، مصاحبه، عکس، کاریکاتور، طنز و صفحه آرایی بوده است و شعار سال 93 مبنی بر اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی و آثاری با موضوع محیط زیست مختص استان لرستان به دبیرخانه ارسال شده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان داشت: ایجاد معرفت افزایی و دانش رسانه‌ای بین مطبوعات و خبرگزاری‌ها از برنامه‌های اصلی ما است.

 

حجت الاسلام حنان با بیان این که مهم‌ترین هدف برگزاری هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور در لرستان ایجاد روحیه تعامل بین مطبوعات است، افزود: تعامل موجب افزایش روحیه کار جمعی می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تعامل مطبوعات با یکدیگر را در ایجاد کار جمعی مؤثر دانست و عنان کرد: تعامل و ایجاد روحیه جمعی در کار موجب پیشرفت در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌شود.

 

وی معرفت افزایی و ارتقای دانش رسانه ای را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور در لرستان بیان کرد و خاطرنشان کرد: در این جشنواره کارگاه های آموزشی ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر شرکت اصحاب رسانه در کارگاه های آموزشی اظهار داشت: شرکت اصحاب رسانه در این دوره های آموزشی نقش بسزایی در ارتقای دانش رسانه ای دارد.

 

وی در ادامه یادآور شد: ارتقای دانش رسانه ای در تولید و انتشار اخبار نقش بسزایی دارد و در توسعه کشور بسیار اثرگذار است./9451/ت302/ح

ارسال نظرات