۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱
کد خبر: ۲۶۳۱۱۷
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان:

پافشاری بر اصول و عدم عبور از خطوط قرمز رمز پیروزی در مذاکرات است

خبرگزاری رسا‌ ـ‌‌‌ نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب اجازه انجام مذاکره در امور هسته‌ای را صادر کرد و مذاکره در امور دیگر را منع کرده است و برای انجام مذاکرات خطوط قرمزی را نیز مشخص کرده است تا از آنها عدول نشود.
حجت الاسلام رضا غفاري پور

حجت الاسلام رضا غفاری پور، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که مذاکرات هسته ای چندین سال است که ادامه دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب شاید از ابتدا موافق انجام مذاکرات نبودند، اما به دلیل اصرار برخی از افراد مبنی بر این که با انجام این مذاکرات گشایشی برای مردم ایجاد می شود، رهبری اذن انجام این مذاکرات را صادر کرد.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اجازه انجام مذاکره در امور هسته‌ای را صادر کرد و مذاکره در امور دیگر را منع کرده است و برای انجام مذاکرات خطوط قرمزی را نیز مشخص کرده است تا از آنها عدول نشود.

 

حجت الاسلام غفاری پور با اشاره به این که مدت ها است که مذاکرات در حال انجام است و در این مدت عدم صداقت آمریکا و کشورهای غربی مشخص شده است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود که من اصلا به طرف مذاکره کننده اطمینان ندارم، چرا که آنها همراه با انجام مذاکره، ایران اسلامی را تهدید و تحقیر می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: با ادامه مذاکرات آن افرادی که اصرار بر انجام مذاکرات داشتند خود متوجه شدند که این روش صحیح نیست، چرا که تصور می‌شد ایران از موضع ضعف به پای میز مذاکرات آمده است، از این رو آمریکا عنوان می‌کرد که ایران به دلیل فشار تحریم ها حاضر به مذاکره شده است.

 

وی با اشاره به این که ایران به دلیل فشار تحریم ها حاضر به انجام مذاکرات نشده است، گفت: نظر رهبر معظم انقلاب بر این  است که مذاکره کنندگان میز مذاکره را ترک نکنند، اما بر اصول خود پافشاری کنند.

 

حجت الاسلام غفاری پور گفت: در مذاکرات باید بر اصول پافشاری کرد و از خطوط قرمز عدول نکرد و در عین حال خودمان را با انجام فعالیت های اقتصادی و برنامه ریزی صحیح در اداره امور کشور توانمند کنیم./1307/ت302/ح

ارسال نظرات