۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۲۸۴۴
مدیر مدرسه علمیه امامزاده ابراهیم بهبهان:

تیم مذاکره کننده فریب وعده‌های پوچ آمریکا را نخورد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امامزاده ابراهیم بهبهان گفت: استکبار جهانی به دنبال زیاده خواهی و سلطه گری خود است، بنابراین دولت باید هوشیارانه در مذاکرات شرکت کرده و فریب وعده های پوچ و توخالی دشمن را نخورد.
مذاکرات هسته اي 1+5

حجت الاسلام سید آیت الله دهدار، مدیر مدرسه علمیه امامزاده ابراهیم بهبهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 و تهدیدات نظامی آمریکا گفت: روند مذاکرات نشان می‌دهد که زیاده‌خواهی‌های آمریکا حد معینی ندارد؛ تیم مذاکره کننده نباید در برابر تهدیدهای نظامی و زیاده خواهی آمریکا قدمی عقب نشینی کنند.

 

وی افزود: آمریکایی‌ها در هر دوره‌ای از مذاکرات مطالبات جدیدی را مطرح کردند و پیشروی داشتند؛ آنها نشان دادند که مذاکره را برای رسیدن به نتیجه‌ خوبی برای ملت ایران دنبال نمی‌کنند، بلکه مذاکره را برای این ادامه می‌دهند که بتوانند به شیطنت‌های خود در منطقه و فشار به ملت ایران را ادامه دهند.

 

مدیر مدرسه علمیه امامزاده ابراهیم بهبهان، با بیان این که دولت ایران اسلامی مذاکرات را به صورت جدی و اصولی پیگیر است اما دشمنان و استکبار جهانی همانند گذشته بدنبال دسیسه های خود هستند تصریح کرد: استکبار جهانی بدنبال زیاده خواهی و سلطه گری خود است، بنابراین تیم مذاکره کننده نیز باید هوشیارانه در مذاکرات شرکت کند و فریب وعده های پوچ و توخالی دشمن را نخورند.

 

حجت الاسلام دهدار، با تاکید بر لزوم تبعیت دولتمردان به ویژه تیم مذاکره از فرمایشان مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: دولت باید به استراتژی روشنی در حل مشکلات اقتصادی کشور در حوزه تولید، اشتغال و حل مشکلات معیشتی مردم باز گردد؛ حرکت در مسیری که رهبر معظم انقلاب تدوین کرده‌اند، بهترین استراتژی در این مسیر خواهد بود.

 

وی با بیان این که دولت باید بداند که همه ملت ایران حامی و پشتیبان آن است اظهار داشت: مردم از تیم مذاکره کننده انتظار دارند که با صلابت و جدیت از حق مسلم ملت دفاع کرده و قوت قلب اهداف بلند پایه نظام جمهوری اسلامی ایران را دنبال کنند.

 

مدیر مدرسه علمیه امامزاده ابراهیم بهبهان، همچنین با بیان این که نباید عزت و شرافت مردم ایران در این مذاکره پایمال شود اظهار داشت: آمریکا به این نتیجه رسیده که تحریم ها هیچگونه تأثیری در عزم و اراده ملی مردم ایران ندارد و دلیل نشستن آمریکا این است که روی میز مذاکره به بن بست رسیده است./9454/ت302/ب4

ارسال نظرات