۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۲۶۲۵۹۹
رییس شورای همگرایی اصولگرایان درگفت‌وگو با رسا:

سلایق مختلف جریان اصولگرا در کنار یکدیگر قرار گرفته اند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای همگرایی اصولگرایان ضمن ابراز خوشبینی نسبت به وحدت جریان اصولگرا گفت: برای اتحاد بین اصولگرایان در یک اقدام هماهنگ سلیقه های مختلف درون اصولگرایی در کنار یکدیگر قرار گرفتند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد رضا تقوي

 حجت الاسلام سید رضا تقوی رییس شورای همگرایی اصولگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: برای همگرایی اصولگرایان با مسافرت به 26 استان کشور به دستاوردهای خوبی رسیده ایم و و تا کنون کارها خوب پیش رفته و من آینده خوبی را برای اصولگرایان پیش بینی می کنم.

 

وی با اشاره به این که هیچ ملتی و هیچ جمعی بدون وحدت به جایی نرسیده است، افزود: تا به اینجا اصولگرایان رشد خودشان را نشان داده و متوجه شده اند در سایه وحدت می توانند به اهداف خود برسند.

 

حجت الاسلام تقوی با تأکید بر این که در میان هر ملتی و هر قومی قله های پیروزی فقط در سایه وحدت فتح می شود، یاد آورشد: این قانون کلی است و اصولگرایان هم اگر می خواهند در جامعه موثر باشند و به عنوان یک چهره اثرگذار در جامعه روی آنها حساب بازکنند باید کنار هم باشند و بر محور اصول، وحدت داشته باشند.

 

به گفته وی، همگرایی و وحدت بین اصولگرایان را ادامه داده و در این زمینه پیشرفت های خوبی انجام شده و از وضعیت کنونی راضی هستیم چرا که در تهران هیچگونه نقد و یا مخالفتی با سفرهای استانی انجام نشده و مورد تأیید همه قرار گرفته است و تا حدود زیادی نیز کمک کرده اند تا توانسته ایم به به این مرحله برسیم.  

 

وی در ادامه با اشاره به این که تاکنون موفق نشده ایم به چند استان دیگر سفر کنیم گفت: تاکنون دو بار به شهرستان کاشان آمده و معتقد هستم کار در شهرستان به دلیل سطح فکر و بینش بالایی که وجود دارد راحت تر از دیگر استان های کشور است.

 

حجت الاسلام تقوی همچنین  از استان اصفهان به عنوان یکی از استان های تأثیرگذار در همگرایی و وحدت اصولگرایان نام برد و اظهار امیدواری کرد موضوعات کلی اصولگریان را در استان اصفهان و شهرستان کاشان پیگیری شود.

 

رییس شورای همگرایی اصولگرایان با اشاره به این که اگر می‌خواهیم تأثیرگذار باشیم باید در کنار یکدیگر قرار بگیریم تأکید کرد: همه احزاب اصولگرا باید کمک کنند تا وحدت شکل بگیرد.

 

حجت الاسلام تقوی یاد آورشد: منشور جامعتین را که شامل دوازده باید و دوازده نباید است را به عنوان محور وحدت اصولگرایان قرار داده‌ و بر این باوریم که وحدت و همگرایی باعث توانمندی و قدرت اصوگرایان خواهد شد./1307/ت302/ج

 

ارسال نظرات