۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۶۲۵۸۰
در سال تحصیلی 95 – 94؛

مدرسه تخصصی فقه امام کاظم دانش‌پژوه می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مدرسه تخصصی فقه امام کاظم(ع) برای برنامه­های حمایتی ـ مشورتی ـ نظارتی سطح 2(پایه هفتم تا دهم) پذیرش می­کند.
آزمون ورودي دوره دکتري دانشگاه امير المؤمنين اهواز

به گزارش خبرگزاری رسا، مدرسه تخصصی فقه امام کاظم(ع) با نظارت حضرت آیت­الله مکارم شیرازی در سال تحصیلی 95 – 94 برای برنامه­های حمایتی ـ مشورتی ـ نظارتی سطح 2(پایه هفتم تا دهم) پذیرش می­کند.

 

از خصوصیات این برنامه می­توان به دروس مصوب سطح 2 همراه مشاوره و راهنمایی علمی، توجه به ایجاد فضای آموزش پژوهش محور، توجه به روش­شناسی فقه و اصول و ایجاد فضای تحصیل نظام واره و ارائه دانش­های تکمیلی مورد نیاز در اجتهاد اشاره کرد.

 

برخی از شرایط پذیرش، اتمام پایه ششم(احراز معدل 17 در سه پایه آخر سطح 1)، تعهد به ادامه تحصیل تا پایان هر پایه، التزام اخلاقی به تمام ضوابط و مقررات برنامه و موفقیت در آزمون کتبی(لمعتین و اصولین) و مصاحبه است.

 

دو قطعه عکس 4*3 و کپی صفحه اول شناسنامه، کارنامه نمرات سه سال آخر سطح 1 و ارزیابی تحصیلی و تأییدیه اخلاقی از مدرسه محل تحصیل یا یکی از اساتید، از مدارک مورد نیاز جهت نام نویسی است.

 

از مزایای تحصیل در این مدرسه، حمایت علمی و نظارت بر روند تحصیلی طلاب، توجه به تفسیر قرآن و انس با روایات، برگزاری کلاس روش و کارگاه تحصیل فقه و اصول و رجال و قواعد فقهیه و روش­شناسی متون تحصیلی، ارائه مشاوره­های(فردی و گروهی) علمی روشمند و مناسب برای هدایت علمی طلاب و استفاده از کمک هزینه تحصیلی مناسب به شمار می­رود.

 

علاقه­مندان می­توانند از 2 تا 7 خردادماه با مراجعه به مدرسه تخصصی فقه امام کاظم(ع) نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند؛ همچنین برای کسب اطلاعات  بیشتر می­توانند با شماره 37108193 – 025 تماس بگیرند.

 

شایان ذکر است که مدرسه تخصصی فقه امام کاظم(ع) در قم، حدفاصل میدان معلم و میدان بسیج واقع شده است؛ این آزمون جمعه هشتم خردادماه ساعت 10 صبح برگزار می­شود./822/ت303/ی

ارسال نظرات