۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۲۶۲۴۵۷
از سوی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی صدف عفاف نور؛

کارگاه مهارت های ارتباط با همسر برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کارگاره مهارت های ارتباط با همسر از سوی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی صدف عفاف نور با هدف تحکیم بنیان خانواده برگزار می شود.
کارگاه مهارت های ارتباط با همسر برگزار می شود

خانم حسین پور، معاون مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی صدف عفاف نور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اعلام این خبر گفت: در این کارگاه برآنیم تا به پرسش هایی چون، ویژگی های خانواده موفق چیست؟ ویژگی های همسران موفق کدام است؟ چگونه می توان ارتباطی مؤثر در سایه رضایت الهی برقرار کرد؟ پاسخ دهیم.

 

وی با اشاره به این که روش این کارگاه، روش تدریس اثربخش است و خانم رضایی، از اساتید این مرکز تدریس این کارگاه را بر عهده دارند، ابراز کرد: این کارگاه، در راستای اهدافی چون، بهبود روابط همسران، ایجاد آرامش در خانواده و تأثیرگذاری بر نحوه تربیت فرزندان برگزار می شود.

 

حسین پور با بیان این که عموم علاقه مندان می توانند در این کارگاه شرکت کنند، افزود: این کارگاه در هفته، روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت 9 تا 12 و روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 15:30 تا 18:30 در طی 10 جلسه برگزار می شود.

 

معاون مؤسسه صدف عفاف نور اظهار کرد: این کارگاه در این مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی صدف عفاف نور برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به این مؤسسه مراجعه یا با شماره تلفن 37247659 تماس حاصل کنند./1309/ت303/ح

ارسال نظرات