۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۲۶۱۴۵۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

زدودن هویت دینی نسل جوان هدف شبکه های ماهواره ای است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: زدودن هویت دینی نسل جوان مهم ترین هدف شبکه های مجازی و ماهواره ای است.
شبکه هاي ماهواره اي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام احمدنژاد، استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در مراسم جشن عید مبعث که با حضور بانوان در شهر چمستان برگزار شد با گرامی داشت مبعث پیامبر گرامی اسلام، افزود: حضرت محمد(ص) مظهر خوبی ها و مهربانی ها است که باید سیره نورانی ایشان را سرلوحه امور زندگی خود قرار دهیم.


حجت الاسلام احمدنژاد با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف، گفت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف جامعه را در مسیر خوبی ها قرار می دهد که باید در راستای تحقق آن تلاش های ارزشمندی صورت گیرد.


وی با اشاره به این که نخستین حق شوهر بر زن آن است که زن در امور زناشویی به همسرش خیانت نکند، افزود: زن باید در هر کجا حقوق همسر خود را به نحوی شایسته محترم بشمارد.


استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که امروز فضای مجازی به عنوان آفتی و آسیب بسیار بزرگ و خطرآفرین برای همسران به شمار می رود، تصریح کرد: باید استفاده شایسته ای در این فضا صورت گرفته و به شدت مراقب باشیم.


حجت الاسلام احمدنژاد، خاطرنشان کرد: استفاده ناشایست از فضای مجازی می تواند عاملی مهم در راستای جدایی زن و شوهر از یکدیگر باشد که باید به این امر توجه شود.


وی با اشاره به سخنی از پیامبر گرامی اسلام، بیان داشت: خانمی که موقع خارج شدن از منزل خودش را معطر می کند و بوی عطر او به مشام نامحرم برسد مادامی که در بیرون منزل تا به منزل برگردد فرشتگان او را لعنت می کنند.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همگان باید مراقب اعمال و رفتار خود باشند، افزود: حتی بعضی از رفتار زنان می تواند بستر خیانت آنها به همسران را فراهم آورد که در این راستا همگان باید مراقب باشند.


حجت الاسلام احمدنژاد، ادامه داد: بانوان جامعه ما باید از هر امری که تصور و خیال فتنه انگیزی و تباهی و فساد را در نزد مردان ایجاد می کند پرهیز داشته باشند.


وی با بیان این که انسان باید از انجام گناهان دوری کرده و در مسیری اعمال نیکو و شایسته قدم بردارد، گفت: باید بدانیم هر گناهی در ابتدا تصور تبدیل شدن به گنای خطرناک و خانمان سوز ایجاد نمی کرده است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات