۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۵۹۴۱۵
فرمانده بسیج دانشجویی استان خوزستان:

بسیج قدرت نرم انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده بسیج دانشجویی استان خوزستان با اشاره به این که چشم نگاه بسیاری از مسؤولان و کشورها به بسیج است، گفت: بسیج قدرت نرم انقلاب اسلامی است.
بهمن شهرياري ، رييس بسيج دانشجويي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بهمن شهریاری، فرمانده بسیج دانشجویی استان خوزستان صبح امروز در نشست هزار نفری دانشجویان بسیجی استان خوزستان گفت: تبیین شعار سال، وحدت نیروهای حزب الله، بررسی تحولات منطقه و نقش آفرینی نیروهای نظام در منطقه از محورهای همایش لبیک یا خامنه است.

 

وی با اشاره به این که چشم نگاه بسیاری از مسؤولان و کشورها به بسیج است، افزود: بسیج قدرت نرم انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده بسیج دانشجویی استان خوزستان با اشاره به نقش بسیجیان در وضعیت کنونی جامعه اسلامی ابراز داشت: بسیج باید همه توانایی و پتانسیل خود را برای مقابله با هجمه های فرهنگی انجام دهد.

 

شهریاری تصریح کرد: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب آرامش و امنیتی که اکنون در جامه و منطقه وجود دارد همه مدیون بسیج و اعضای آن است.

 

وی با بیان این که بنا است که هر ساله دو الی سه نشست ها و همایش بسیجیان در سال برگزار شود، گفت: بسیجیان باید کمک کار و همراه مسؤولان ارزشی برای رسیدن به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی قرار گیرند.

 

فرمانده بسیج دانشجویی استان خوزستان با بیان این که در فضای فرهنگی کنونی همه خودجوش عمل کرده اند، عنوان کرد: براساس رهنمود ولی امر مسلمین در خصوص این که ایران زیر بار حرف زود نخواهد گرفت باید پیگیر این مسأله باشیم.

 

شهریاری تصریح کرد: تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و ولایت هدف از برگزاری همایش لبیک یا خامنه ای است./9453/پ203/ب4

ارسال نظرات