۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۵۸۲۸۰
آیت الله نعیم آبادی:

اصولگرایان با همدلی به وحدت می رسند/ وجود تخریب ها در کشور به دلیل نبود همدلی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که محوریت علما در وحدت اصولگرایان ضروری است، عنوان کرد: متأسفانه شاهدیم که تخریب ها بر علیه یکدیگر آغاز شده است، اگر وضعیت بدین منوال ادامه داده شود وضعیت کشور و کارها سامان پیدا نمی کند.
آيت الله غلامعلي نعيم آبادي، نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان آيت الله نعيم آبادي امام جمعه بندرعباس و نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که اصولگرایان باید به همگرایی و انسجام برسند، گفت: همگرایی شرط لازم برای کسب هر موفقیتی است، از همین رو برای پیروزی و رسیدن به اهداف باید همگرایی و انسجام بین نیروهای انقلابی وجود داشته باشد.


وی افزود: در زمینه پیشبرد اهداف انقلاب به همزبانی نباید اکتفا کرد بلکه در این مسیر باید همدلی داشت، متأسفانه در حال حاضر اغلب همراهی ها در قالب زبان است؛ که هرچند خوب است اما کافی نیست؛ این همدلی است که سبب پیشرفت می شود.


امام جمعه بندرعباس با بیان رهبر معظم انقلاب برای رشد، تعالی و پیروزی کشور شعار همدلی و همزبانی را برای سال جاری انتخاب کردند، اظهار داشت: در هر امری که همدلی پایه کار باشد شاهد پیروزی خواهیم بود؛ البته همزبانی که همراه با همدلی باش
د دارای ارزش است.


وی ادامه داد: اگر همدلی و همزبانی در کنار یکدیگر قرار بگیرد و از طرد و نفی دوری شود، هر جریانی به پیروزی خواهد رسید؛ اگر دلها یکی باشد و هدف سربلندی انقلاب در نظر گرفته شود، فعالیت هایی که قرار است صورت بگیرد با برتری همراه خواهد بود.


نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دو دلی در یاری رساندن به انقلاب ریشه در هواهای نفسانی دارد، ابراز داشت: اساس در وحدت اصولگرایی همان همدلی و همزبانی است ک رهبر معظم انقلاب فرموده اند.


وی با اشاره به این که محوریت علما در وحدت اصولگرایان ضروری است، عنوان کرد: متأسفانه شاهدیم که تخریب ها بر علیه یکدیگر آغاز شده است، اگر وضعیت بدین منوال ادامه داده شود وضعیت کشور و کارها سامان پیدا نمی کند.


آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان کرد: وجود تخریب ها در کشور به دلیل نبود همدلی است، توصیه رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال باید اساس در تمامی کارهای کشور قرار گیرد، توصیه ایشان بسیار کوتاه اما مشتمل بر معانی فراوان است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات