۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۵۸۲۶۶
صبح امروز؛

مراسم میلاد امام علی در امامزاده قاسم بوشهر برگزار شد

خبرگزایر رسا ـ مراسم میلاد امیرمؤمنان حضرت علی(ع) صبح امروز با حضور نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در امامزاده قاسم(ع) شهر بوشهر برگزار شد.
ميلاد امام علي(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، مراسم میلاد امیرمؤمنان حضرت علی(ع) صبح امروز شنبه در امامزاده قاسم(ع) شهر بوشهر برگزار شد.

 

عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تبریک این عید و روز معلم، تقارن این دو روز بزرگ را گرامی داشت و گفت: امیدوارم همه فرهنگیان در راستای اهداف عالیه ای که دارند به توفیقی روز افزون نائل شوند.

 

وی بیان داشت: این ایام، ایام بسیار مبارکی است و جمع شدن میلاد امام علی(ع) و روز معلم برای ما پیام بسیار ارزشمندی را دارد؛ میلاد امیرمؤمنان(ع)، میلاد نخستین امام معصوم تولد شخصیتی که امامتش در استمرار حرکتی نبی گرانقدر اسلام با 23 سال زحمات پیامبر اسلام برابری کرد و این بسیار برای ما توأم با افتخار و سربلندی است.

 

جمیری ادامه داد: ما شیعیان امام علی(ع) باید قدر خود را بدانیم و با تأسی از زندگی آن امام بزرگوار در همه ابعاد بتوانیم یک زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت فراهم کنیم.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی امام علی(ع) را بالاترین الگو و اسوه در زندگی اجتماعی، سیاسی و مبارزاتی عنوان کرد، و بیان داشت: هرجا علی است، حق آنجاست و هرجا حق است علی هم آنجا وجود دارد.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: هیچ جای تاریخ بشریت و نقطه ای از کره خاکی و در جامعه ای و در مقطعی از زمان سراغ نداریم که چنین الگویی ارائه شده باشد.

 

وی به فلسفه برگزاری این مراسمات اشاره کرد و گفت: برگزاری این گونه مراسم و جشن ها در چنین مواقعی برای این است که ما یک پیامی را دریافت کنیم و برگزاری این مراسمات و حضور پرشور و شعور شیعیان برای دریافت آن پیام است.

 

جمیری بیان کرد: مردم ایران اسلامی در مبارزه علیه استکبار، استثمار و سلطه جهانی زبانزد هستند و دنیای مستضعفان از مردم ایران تأسی می کنند و این به پاس درک دقیق زندگی امامان معصوم است./833/پ202/ح

ارسال نظرات