۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۵۷۹۵۵

گردهمایی معاونان تهذیب مدارس علمیه آذربایجان‌غربی در بناب

خبرگزاری رسا ـ نشست دانش افزایی معاونان تهذیب مدارس علمیه استان آذربایجان غربی در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب برگزار شد.
حوزه علميه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، نشست دانش افزایی معاونان تهذیب مدارس علمیه برادران استان آذربایجان غربی به میزبانی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب با هدف بررسی و تبادل نظر درباره کیفیت برخورد با مسایل فردی، خانوادگی، تحصیلی و اجتماعی طلاب با محوریت آسیب شناسی قبل از ظهر امروز برگزار شد.

 


حجت الاسلام اصغری، کارشناس مسایل جوانان و حجت الاسلام رفیعی مشاور طلاب حوزه علمیه بناب در این نشست به ارائه توضیحات و راهکارهایی برای شناخت آسیب‌های روحی و روانی طلاب مدارس علمیه در دو بعد فردی و اجتماعی پرداختند که در پایان با برگزرای جلسه پرسش و پاسخ نیز همراه بود.

 


حجت الاسلام اصغری در سخنانی راهکارهایی همچون اتخاذ هم حجره مطلوب برای طلبه از سوی مدرسه، برگزاری منظم ورزش در حوزه های علمیه، درگیر کردن طلاب با بحث های علمی، پخش فیلم های مناسب، برای درگیر کردن افکار طلبه و فرار از تخیلات و اوهام را پیشنهاد کرد.

 


وی با اشاره به آسیب‌های استفاده از موبایل و شبکه های اجتماعی بدون شناخت و آگاهی برای طلاب افزود: با توجه به این‌که میل جوانان به استفاده از نرم‌افزارهای مختلف تلفن‌های همراه هوشمند و حضور در شبکه های اجتماعی بسیار زیاد شده، بهتر است معاونان تهذیب مدارس از این گرایش در راستای مسایل علمی و تهذیبی استفاده کنند./854/پ203/ب4

ارسال نظرات