۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۲۵۷۴۱۴

ماهنامه ملیکا در صد و یکمین پله انتشار

خبرگزاری رسا ـ صد و یکمین شماره ماهنامه ملیکا(ماهنامه فرهنگی کودکان ایران) از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) منتشر شد.
مليکا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره 101 ماهنامه ملیکا(ماهنامه فرهنگی کودکان ایران) ویژه اردیبهشت‌ماه 1394 به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) چاپ و روانه بازار شد.

 

در این شماره آمده است: «سلام من»، «مناسبت‌های اردیبهشت‌ماه»، «نیکان/ آن روز آسمانی و بزرگ»، «شعر/ ماه این دنیا»، «فکر قشنگ»، «داستان/ رییس کیه؟»، «بچه‌ها! بیایید تماشا...»، «داستان/ گنجشک و بند درخت»، «دانستنی‌ها/ خاک»، «ما می‌توانیم/ کشاورزی» و «جدول».

 

در ذیل موضوعی با عنوان سلام من مطالبی درباره ماه رجب آمده که قسمتی از آن به این شرح است: «اردیبهشت زیبا از راه رسید. اردیبهشت، دومین ماه سال است؛ ماهی که آب و هوای خوب، آفتاب درخشان و شب‌های پرستاره دارد. امسال هم زمان با اردیبهشت، ماه رجب هم هست. همه ما آرزوهایی توی دلمان داریم. خدا خودش همه آنها را می‌داند؛ اما خداوند دوست دارد، ما با او حرف بزنیم.

 

شب‌ها می‌توانی دست‌هایت را بالا ببری و با خدای مهربان حرف بزنی و از او تشکر کنی. راستی، بعضی از شب‌ها از بقیه مهم‌تر هستند؛ مثل شب آرزوها در ماه رجب. شب آرزوها که می‌آید، یک عالمه فرشته می‌آیند تا آرزوهای ما را به آسمان ببرند. راستی، تو چه آرزوهایی داری؟».

 

بچه‌ها! بیایید تماشا عنوان موضوع دیگری از این ماهنامه است که ذیل آن می‌خوانیم: اردیبهشت که می‌‌آید، همه ناشرها(کسانی که کتاب چاپ می‌کنند و می‌فروشند) کتاب‌هایشان را می‌آورند به نمایشگاه بزرگ کتاب. نمایشگاه پر از کتاب است، کتاب های کوچک، کتاب‌های بزرگ، کتاب های پارچه‌ای و ... .

 

مهم نیست کتابی را که انتخاب می‌کنی، چه شکلی باشد؛ فقط یادت باشد، با کمک بزرگ‌ترها کتاب‌های خوب بخری! در دنیا کتاب‌های بسیاری نوشته شده، چیزهای بسیاری کشف شده؛ اما جواب خیلی از سؤال‌ها را هنوز هیچ کسی نمی‌داند. وقتی امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه بیایند، به همه این سؤال‌ها پاسخ می‌دهند.

 

صد و یکمین شماره ماهنامه ملیکا(ماهنامه فرهنگی کودکان ایران) ویژه اردیبهشت‌ماه 1394 به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) و با قیمت 4500 تومان چاپ و روانه بازار شده است./907/پ202/ق

ارسال نظرات