۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۲۵۷۰۹۸
امام جمعه بناب:

انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش نهصت‌های آزادی بخش منطقه و جهان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش نهصت‌های آزادی بخش منطقه و جهان است، گفت: با وجود اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی که دشمنان در سراسر جهان به راه انداخته‌اند، اما روز به روز حقانیت شیعه و ایران برای تمام دنیا آشکار می‌شود.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی، امام جمعه بناب امروز در جمع مردم این شهرستان با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش نهصت‌های آزادی بخش منطقه و جهان است، اظهار داشت: با وجود اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی که دشمنان در سراسر جهان به راه انداخته‌اند، اما روز به روز حقانیت شیعه و ایران برای تمام دنیا آشکار می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: ایرانی که در اثر بی‌کفایتی پادشاهان به فراموشی سپرده شده بود، امروز به عنوان الگویی تمام عیار رخ جهانیان کشیده شده است و جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت و کشور مستقل، باعزت و مقتدر ‌شناخته می‌شود، امروز در سراسر جهان، ایران اسلامی را کشوری با ثبات و امن می‌شناسند.


حجت‌الاسلام باقری‌بنابی با بیان این‌که تمامی جنگ‌ها و ناامنی‌های موجود در همسایگان کشور با هدف براندازی انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است، افزود: تمام آتش‌هایی که قدرت‌های غربی در اطراف ایران شعله‌ور کرده‌اند، همه‌اش صرفاً برای خوف و هراس دشمنان از ایران است.


امام جمعه بناب ادامه داد: امروز قانون جنگل در جهان است، اما دستور و آموزه های دینی به ما آموخته که در برابر نامردان و عهدشکنان هر قدر توان دارید، قدرت و آمادگی داشته باشید، بنابر این غربی‌ها انتظار نداشته باشند که قدرت دفاعی کشورمان را با نظارت آنان پیش ببریم.


وی ادامه داد: در طول بیش از سه دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، شاهد اتفاقات بزرگی در منطقه بوده‌ایم که قابل تصور و پیش‌بینی نبوده‌اند؛ پایان دوران رژیم ستمشاهی، به دار آویخته شدن صدام و در قفس افتادن مبارک در مصر نمونه‌هایی از آن است و این ترجمه آیات قرآن است که ظلم و جور جواب نداده است.


حجت‌الاسلام باقری‌بنابی با تأکید بر این‌که سردمداران رژیم آل سعود بایستی از عاقبت مستکبران و دیکتاتورهای تاریخ عبرت بگیرند، گفت: اقدام اخیر جنایتکاران رژیم آل‌سعود در حمله به مردم بی‌دفاع یمن بی پاسخ نخواهد ماند، عربستان سعودی با این جنایات فاتحه آل‌سعود خود را خوانده است./935/پ202/ح

ارسال نظرات