۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۵۶۸۵۴
آیت الله شبستری:

هدف اصلی داعش تخریب قبور ائمه اطهار در عراق است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: رونق حرم ائمه معصومان(ع) در آینده ای نزدیک چشم دشمنان اهل بیت(ع) را کور خواهد کرد.
بدرقه کاروان عتبات عاليات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نخستین کارگروه تخصصی روفه گری فرش در سال 94 جهت ساماندهی و ترمیم تخته فرش های حرم مطهر سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به همراه گروه فنی و مهندسی امروز از مقابل بیت نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی راهی عتبات عالیات شدند.

 


 آیت الله مجتهد شبستری در مراسم بدرقه این کاروان با تبریک اعیاد ماه رجب، توفیق خدمت در بارگاه ائمه معصومان در این ماه الهی را سعادتی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: اکنون که افتخار خادمی حرم حضرت سیدالشهدا(ع) نصیب شما شده است، سعی کنید از این فرصت ارزشمند در جهت تقرب به درگاه الهی استفاده کنید.

 


وی با تأکید بر این‌که افتخار مردم آذربایجان پیشتاز بودن در صحنه های مختلف به ویژه عرض ارادت به آستان ائمه اطهار و همچنین بازسازی و توسعه عتبات عالیات بوده و هست، افزود: هم اکنون پروژه های مختلف ستاد بازسازی در عتبات عالیات کشور عراق با مشارکت گسترده مردم مؤمن و دوستدار اهل بیت استان اجرایی می شود.

 


نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با ارزیابی تحولات کشور عراق و نبرد مقاومت مردم این کشور در مبارزه با گروه‌های تکفیری و سلفی، تصریح کرد: در طول تاریخ دشمنان اسلام همواره در تلاش برای تخریب حرم های مطهر بوده‌اند که در نهایت خار  و ذلیل شده اند.

 


نماینده خبرگان رهبری هدف اصلی تروریست های داعش را تخریب قبور ائمه مدفون در عراق دانست و ادامه داد: برخلاف فعالیت های گروهک‌های تروریستی مورد حمایت غرب و کشورهای مرتجع عربی منطقه، رونق حرم ائمه معصومان(ع) در آینده ای نزدیک چشم دشمنان اهل بیت علیهم السلام را کور خواهد کرد.

 


گفتنی است، نخستین کارگروه تخصصی روفه گری فرش در سال 94 مشتکل از 21 نفر برگزیده و متخصص، در قالب بیست و هفتمین گروه روفه گری فرش و  20 نفر به عنوان گروه فنی و مهندسی و کارگر ساده عازم کربلای معلی شدند./935/پ203/ب4

ارسال نظرات