۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۵۶۸۴۱
امام جمعه زنجان:

حادثه طبس نمونه باراز امداد غیبی خداوند بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به حادثه طوفان شن در 5 اردیبهشت ماه سال 59 و شکست مفتضحانه نیروهای آمریکایی گفت: شاید در آن لحظه که نیروهای آمریکایی وارد ایران و صحرای طبس شدند برای ساعتی نیروهای حزب الله غافل بودند، اما خدای حزب الله کاملا هوشیار بود.
حجت الاسلام خاتمي

حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا زنجان، با اشاره به حادثه 5 اردیبهشت ماه و شکست نیروهای آمریکایی در صحرای طبس، گفت: پنجم اردیبهشت 59 روزی است که مردم کشور به وضوح امداد غیبی الهی را مشاهده کردند.

 

وی افزود: در این روز نیروهای آمریکایی که از قبل آموزش دیده بودند به بهانه آزادی چند گروگان قصد حمله به کشور اسلامی‌مان را داشتند که خداوند با امدادهای غیبی مانع از این لشگرکشی آمریکایی ها و سبب شکست مفتضحانه آنها شد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان این که برخی ها فکر می کنند بحث تحریم کردن کشور ما چیز جدیدی است، اظهار داشت: ما از سال 59 از سوی آمریکا تحریم همه جانبه هستیم و این اصلا چیز جدیدی نیست که برخی ها فکر می‌کنند در سال‌های اخیر موج تحریم‌ها وارد کشور شده است.

 

نماینده ولی فقیه در زنجان در ادامه به آمادگی کامل آمریکایی‌ها در پنجم اردیبهشت 59 برای حمله به ایران اشاره و تصریح کرد: نیروهای آمریکایی برای حمله به ایران و برای آمادگی جسمی از چندین ماه قبل در صحرای آریزونا نیروهای خود را به صورت کامل برای حمله به ایران آموزش داده بودند.

 

حجت‌الاسلام خاتمی در ادامه با بیان این‌که حتی اگر حزب الله هم برای لحظه‌ای غافل باشد، خدای او همیشه هوشیار است، تأکید کرد: آمریکایی‌ها برای حمله به کشور حتی حساب آب و هوا را نیز برای عدم وقوع طوفان و یا بارندگی مدنظر داشته و به قول معروف چک کرده بودند که اشکالی در عملیات پیش نیاید.

 

وی ادامه داد: اما درست است که در آن روز و شاید در آن ساعت حزب الله غافل بود ولی خدای حزب الله مانند همیشه هوشیار بود و آنها را به وسیله یکی از نیروها و لشگرهای خود شکست داد تا مردم این مرز و بوم طعم امداد غیبی را بچشند.

 

امام جمعه زنجان در پایان گفت: طوفان و باد و شن هم می‌تواند لشگری باشد اگر خدا بخواهد. /949/ت302/ح

ارسال نظرات