۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۵۵۹۴۵
مسؤول مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر:

آل سعود لایق و شایسته عنوان خادم الحرمین نیست

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب گفت:‌ حوزه های علمیه باید از مقام معظم رهبری که اطاعت از ایشان اطاعت از امام زمان(عج) است، تبعیت کنند.
مسؤول حوزه علميه محمديه قائمشهر

حجت الاسلام والمسلمین فیض الله دارایی، تولیت حوزه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری افزود: اجتماعی که دولت و ملت در آن با یکدیگر همدل و هم زبان نباشند لباس ذلت را به تن کرده است.

 

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص)، افزود: همدلی و همزبانی لباس عزت را بر تن ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی می پوشاند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، وحدت و همدلی را رمز پیروزی ملت ایران اسلامی در سه دهه اخیر دانست و ادامه داد: هر ملتی که در آن وحدت و همدلی وجود داشته باشد موفق است و اختلاف دولت و ملت منشأ ذلت و خواری آن جامعه است.

 

حجت الاسلام والمسلمین دارایی حوزه های علمیه را پیشگام در تحقق شعار همدلی و همزبانی دانست و اظهار داشت: حوزه های علمیه باید شعار سال را نصب العین خود قرار داده و در جهت عملی شدن با ملت و دولت همدل و همزبان باشند.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن حمله عربستان به یمن عنوان کرد: عربستان به یقین در این جنگ ضرر خواهد کرد و بازنده اصلی است.

 

تولیت حوزه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که دنیای بشریت عربستان را به خاطر این نسل کشی محکوم خواهد کرد، افزود: حمله قوی به ضعیف هم عقلاً و هم شرعاً حمله ای ناجوانمردانه ای است.

 

وی با بیان این که آل سعود در حالی خود را خادم الحرمین می داند که بزرگترین جنابت های بشری در منطقه مرتکب شده است، تصریح کرد: آل سعود بداند دیگر لیاقت منصب خادم الحرمین را به خاطر ظلم و جنایاتی که انجام داده، ندارد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی زیارت امام رضا(ع) را جایگزین حج عمره کنند، ادامه داد: زیارت علی ابن موسی الرضا(ع) ثواب صد حج عمره را در پی دارد.

 

وی در ادامه سخنان خود با تبریک حلول ماه رجب بیان کرد: در ماه رجب که به آن ماه اصب می گویند رحمت واسعه خداوند شامل بندگان می شود، پس باید تلاش کرد از فضائل معنوی این ماه ارزشمند نهایت بهره برداری صورت گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین دارایی با بیان این که روزه گرفتن در این ماه از بزرگترین فضائل است، افزود: اگر کسی در این ماه به قدر توانایی اش روزه بگیرد باعث آمرزش گناهان می شود./950/ت302/ب1

ارسال نظرات