۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۵۴۹۶۶
آیت الله جواد فاضل:

اسلام هراسی از اهداف اصلی سازمان‌های امنیتی بیگانه است

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه با بیان این که شیعه هراسی و اسلام هراسی از اهداف کلان سازمان‌های امنیتی بیگانه است، گفت:در زمان معاصر حمله به مذهب اهل بیت علیهم السلام گسترده و سازمان دهی شده است.
محمد جواد لنکراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی، رییس مرکز فقهی ائمه اطهار، امشب در محل مرکز فقهی اهل بیت (ع) در جمع خبرنگاران با بیان این مرکز تخصصی ائمه اطهار (ع) با رویکرد مذاهب اسلامی در حال فعالیت است، اظهار کرد: این مرکز با هدف پاسخ گویی به مسائل جهان اسلام توسط مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی تاسیس شده است.

 

 

وی افزود: این مرکز در پاسخ به درخواست عده‌ای از علمای کشورهای افغانستان، پاکستان و هند مبنی بر لزوم تربیت محققین بومی جهت مقابله و دفع جریان‌های سلفیه و تکفیری، تعدادی از طلاب نخبه این کشورها جذب و پس از آموزش‌های لازم به این کشورها اعزام کرده است.

 

 

استاد درس خارج حوزه علمیه با بیان این که شیعه هراسی و اسلام هراسی از اهداف کلان سازمان‌های امنیتی بیگانه است، گفت:در زمان معاصر حمله به مذهب اهل بیت علیهم السلام گسترده و سازمان دهی شده است.

 

 

وی ادامه داد: این سازمان‌ها در دنیا به دنبال طراحی برنامه‌ای علیه شیعه هستند.

 

 

آیت الله فاضل لنکرانی با بیان این که دشمنان اسلام افرادی از علمای وهابی را گردآورده تا شبهاتی را طرح و منتشر کنند، عنوان کرد: مقتضی است برای مقابله با این حرکت مراکزی به صورت تخصصی تاسیس گردیده تا به شبهات مطروحه پاسخ گوید.

 

 

استاد درس خارج حوزه علمیه با بیان این که از ویژگی‌های بارز این مرکز برخورداری از تشکیلات و برنامه‌های منسجم است، گفت: این مرکز متشکل از معاونت‌های آموزش و پژوهش و شوراهای آموزشی و پژوهشی و فضای مجازی است.

 

 

وی افزود: همچنین برگزاری همایش‌های علمی دقیق، قوی و به موقع در کنار فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و سایت از دیگر شاخصه‌های قابل توجه مرکز تخصصی ائمه اطهار است.

 

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که تعداد کتب چاپ شده این مرکز در نیمسال جاری 29 عنوان است، گفت: خورشید کربلا، حی علی خیرالعمل، اصحاب النبی حول السید الوصی، ازدواج موقت از جمله این عناوین است.

 

 

وی ادامه داد: ترجمه حی علی خیرالعمل، تحصیل مال نامشروع «محمد حسین کریمی»، تجسس استاد طبسی، ترجمه خطبه حضرت زهرا (س)، هفت آسمان جوانی جلد 9 «مهدویت و انتظار»، ربا سبک زندگی شیطانی عناوین در دست چاپ است ./921/پ202/ش

ارسال نظرات