۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۲۵۳۸۸۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

فرهنگ فاطمی گام بلندی در جهت دستیابی به آرمان های دینی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که امروز جامعه ما نیازمند یک فرهنگ فاطمی است، گفت: بانوان جامعه اسلامی باید در عرصه عفاف و حجاب تنها حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی عفت و پاکدامنی برای همه زنان جهان معرفی کرد و گفت: این بانوی ارزشمند جهان اسلام الگوی جامع حجاب است و دختران و زنان مسلمان می توانند با مطالعه سیره ایشان در این زمینه، مسلمان واقعی باشند.

 

وی، حفظ حجاب، اخلاق حسنه و ادامه مسیر آن حضرت را طی کردن برای انسان ها، را بهترین عشق به حضرت زهرا (س) دانست و تأکید کرد: هر چه انسان به سمت و سوی ائمه اطهار (ع)با علاقه بیشتر گرایش پیدا کند در همه مراحل زندگی اثر پذیری دارد و به تکامل معنوی بیشتری نزدیک می شود و در آن صورت قرب الی الله نصیب او می شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که امروز جامعه ما نیازمند یک فرهنگ فاطمی است، خاطرنشان کرد: بانوان جامعه اسلامی باید در عرصه عفاف و حجاب تنها حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند.

 

وی بدحجابی را مشکلی مهم در جامعه اسلامی دانست و با بیان این که متأسفانه ورود مد های غربی هر روز براین مشکل می افزاید، تصریح کرد: جامعه ما در چنین شرایطی نیازمند ارائه الگویی فاطمی در عرصه عفاف و حجاب است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد ترویج فرهنگ فاطمی را مهم ترین راه حل معضل اجتماعی بی حجابی در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: متولیان دینی و فرهنگی کشور باید به سوی ارائه الگویی مناسب و برگرفته از اندیشه های فاطمی در جامعه باشند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که این بانوی نمونه اسلام در راه دفاع از امامت و ولایت از هیچ کوششی دریغ نکرد، ادامه داد: این بانوی نمونه اسلام شهیده راه ولایت بود.

  

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که دخت گرامی نبی مکرم اسلام دریای معارف توحیدی، الگو و اسوه همه اولیاء الهی است، افزود: زندگی کوتاه این گوهر اسلام سرشار از معرفت الهی بود که الگوبرداری از آن به یقین تعالی و سعادت را برای همه به ارمغان خواهد داشت.

  

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: شناخت شخصیت و سیره علمی حضرت زهرا (س) به قدری دارای عظمت است، که اگر کسی قطره‌ای از آن را در زندگی خود به کار بندد خیر دنیا و آخرت خود را تضمین و به تحقیق به درجات عالی دنیوی و اخروی خواهد رسید.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که حضرت فاطمه زهرا(س) با علم و منطق از حق ولایت و امامت دفاع کرد، گفت: این بانوی نمونه اسلام با همه توان خود در برابر منحرفان خط ولایت ایستادگی کرد و اجازه نداد که حق امامت و ولایت علی(ع) ضایع شود.

 

وی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه(س) در دوران عمر کوتاه اما پربرکت خود مشکلات و ناملایمات بسیاری را تحمل کردند؛ اما هیچ‌گاه از راه دین خارج نشدند و همواره در همه حال همراه و همگام پیامبر اکرم(ص) و امام علی(ع) بودند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات