۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۲۵۳۴۱۳
مدیر حوزه علمیه مدینه العلم شهرضا:

روحانیت نقش مؤثری در همدلی و همزبانی دولت و ملت بر عهده دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه مدینه العلم شهرضا گفت: نامگذاری سال 94 تحت عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی رهبر معظم انقلاب گام مؤثری برای مقابله با تهدیدات دشمن و حفظ و استمرار بیداری اسلامی ملت ایران است.
 روحانيت

حجت الاسلام سید نعمت الله صالح مدیر حوزه علمیه مدینه العلم شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مقابله با کارشکنی های دشمنان نظام اسلامی را نیازمند اقتدار جدی و خدشه ناپذیر دانست و گفت: کشور ایران مرکز پشتیبانی از ملتهای مظلوم و ستم دیده جهان است و با توجه به این مسأله لازم است تا اقتدار ملی ما در تمامی عرصه ها نمایان و مشخص باشد.

 

وی در ادامه افزود: همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه استقرار اقتدار پایدار نظام را فراهم می سازد.

 

مدیر مدرسه علمیه مدینة العلم شهرضا حوزه های علمیه و روحانیت را زبان گویای ملت ایران و تبیین کننده اهداف دینی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: با توجه به نقش و جایگاه جامعه روحانیت در بین مردم، این قشر می تواند نقش مؤثری در تحقق شعار سال 94 داشته باشد.

 

حجت الاسلام صالح در ادامه این مطلب افزود: روحانیت می توانند خواسته ها و نیازهای مردم را به مسؤولان منتقل کرده و نقش مؤثری در کاهش ناراحتی های مردمی و پاسخ به پرسشهای آنان ایفا کند.

 

وی گفت: روحانیت به عنوان پل ارتباطی مردم و مسؤولان سبب جلب اعتماد مردم به نظام و همچنین افزایش باورمندی دولت مردان نسبت به مردم را فراهم می کند.

 

مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا، جامعه روحانیت را پشتوانه محکمی برای دولت و نظام دانست و تصریح کرد: حضور مؤثر روحانیت و طلاب در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی زمینه تحقق اهداف بلند مدت و همیشگی نظام را فراهم می آورد.

 

حجت الاسلام صالح لازمه همدلی و همزبانی دولت و ملت را پذیرش نقدهای منصفانه و سازنده از سوی مسؤولان دانست و تصریح کرد: دولتمردان باید نقدهای مردم را به عنوان هدیه ای از سوی آنها برای خود بدانند و برای رفع کاستی ها تلاش کنند.

 

وی عنوان کرد: نقد منصفانه و رعایت ضوابط ادب و حفظ حرمت افراد، زمینه حل مشکلات را فراهم می کند.

 

مدیر حوزه علمیه مدینه العلم شهرضا گفت: باید از طرح نقدهایی که سبب تضعیف دولت می شود پرهیز شود، زیرا تضعیف دولت سبب تضعیف نظام خواهد شد./939/ت302/ب4

ارسال نظرات