۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۲۵۲۹۸۹
پس از یکسال؛

مقتدا صدر در نماز جمعه حضور یافت

خبرگزاری رسا ـ رهبر جریان صدر عراق پس از یکسال، به عنوان خطیب جمعه کوفه حاضر شد.
سيد مقتدي صدر رهبر جريان صدر  عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق که بیش از یکسال است در خطبه نماز جمعه ای حضور نیافته بود، امامت جمعه این هفته شهر کوفه را برعهده داشت.

 

وی با اشاره به جنایت های داعش گفت: تروریست های داعش، شیعه و سنی و اقلیت ها را مورد حمله شدید قرار داد و به دین و بشریت توهین کرد. استفاده از این تجربه تلخ از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

صدر افزود: برخی ادعای اسلام گرایی دارند اما اقدامات داعش را تکرار و در تعامل با دیگران همانند تروریست ها رفتار می کنند. همگان باید از تندروی با دیگران خودداری ورزیده و مبانی اخلاق اسلامی را به نمایش بگذارند.

 

رهبر جریان صدر تصریح کرد: کسانی که مدعی عشق و ولایتمداری به امیرمومنان علی(ع) هستند باید خواسته های این امام مبنی بر انتشار مبانی تسامح و محبت و صلح با دیگران و پرهیز از تندروی در جنگ یا صلح را جامعه عمل بپوشانند.

 

وی با اشاره به اینکه رزق و روزی برخی افراد از فتنه حاصل می شود، ادامه داد: این افراد باید توبه کرده و نه تنها با زبان بلکه در عمل نیز از شیوه اهل بیت(ع) تبعیت کنند، اما متاسفانه شاهدیم که آنان اقدامات داعش و سایر گروه های تروریستی را با مردم انجام می دهند./980/ب901/د

ارسال نظرات