۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۲۵۲۱۹۰
فرمانده دوران دفاع مقدس:

خون شهدا ایران اسلامی را به قدرت بزرگ منطقه تبدیل کرده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده دوران دفاع مقدس، خون پاک شهدا را عامل برکت و استحکام نظام دانست و گفت: خون پاک شهدا جمهوری اسلامی ایران را به قدرت بزرگ منطقه تبدیل کرده است.
تشييع پيکر شش شهيد گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس، شامگاه یکشنبه در مراسم شبی با شهدا در مسجد حوزه علمیه میرزاعلی اکبر اردبیل، با اشاره به سالروز شهادت شهید مهدی باکری، خاطرنشان کرد: از خداوند متعال خواستاریم تا آخر عمر شرمنده شهدا نباشیم.

 

وی افزود: امشب در محضر شهدای گمنام عهد می بندیم که دیگر این شهدا در غربت نمانند و این امر زمانی محقق می شود که هم زائر شهدا باشیم و هم راه شهدای بزرگوار را ادامه دهیم.

 

سردار نوعی اقدم، تصریح کرد: حوزه علمیه اردبیل نخستین حوزه علمیه ای است که توفیق میزبانی شهدای گمنام را پیدا کرده و این سعادت بزرگی برای استان است.

 

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس، با اشاره به تدفین شهدای گمنام در حوزه علمیه اردبیل، افزود: حوزه علمیه اردبیل از فردا حال و هوایی دیگر خواهد داشت و تربیت در حوزه تربیتی عاشورایی و حماسی می شود.

 

وی به حضور گسترده طلاب و روحانیان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به خاطر دارم که از 52 طلبه حاضر در حوزه های علمیه اردبیل بیش از 36 نفر در اولین ایام دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند.

 

سردار نوعی اقدم با اشاره به چشم به راهی خانواده شهدا، تصریح کرد: هنوز هم بسیاری از خانواده ها چشم به راه آمدن عزیزانشان هستند و بسیاری از پدران و مادران هنوز هم منتظر فرزندانشان هستند.

 

وی با اشاره به برکات خون شهدا، اظهار داشت: امروز خون پاک فرزندان امام راحل(ره) مایه برکت و استحکام نظام شده است.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: خون شهدا اثرات بسیاری بر انقلاب اسلامی داشته است که یکی از این اثرات ایجاد استحکام و قدرت انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: در جامعه به ظاهر قدرتمند آمریکا رسانه ها مجاز به انتشار بیش از 2 تابوت نظامیان کشته شده نیستند در حالی که در دوران دفاع مقدس ده ها شهید در شهرهای مختلف تشییع می شدند و در همان روز صدها نفر عازم جبهه می شدند و این از برکات آموزه های عاشورایی بود.

 

سردار نوعی اقدم، اظهار داشت: امروز قدرت سومی در جهان ایجاد شده که هیچگونه وابستگی به شرق و غرب ندارد و این قدرت از ایثار و فداکاری و خون پاک شهدا و تبعیت از ولایت فقیه ایجاد شده است.

 

وی تصریح کرد: دشمنان در سال های پس از انقلاب اسلامی همواره در صدد بازداشتن ایران اسلامی از توسعه و قدرت گرفتن بودند ولی خون شهدا سبب استحکام انقلاب اسلامی و ایجاد تغییرات عظیم در منطقه شد.

 

گروه های تکفیری برای از بین بردن اسلام حقیقی ایجاد شده است

 

سردار نوعی اقدم، قدرت انقلاب اسلامی را قدرتی اسلامی خواند و گفت: استکبار آگاه بود که قادر به از بین بردن قدرت انقلاب اسلامی با هیچ وسیله ای نیست و به همین دلیل فرقه ها و گروه های ضاله و به ظاهر اسلامی را ایجاد کرد.

 

وی افزود: استکبار به این روش سعی در ایجاد جنگ بین شیعه و سنی و از بردن اسلام حقیقی دارد که ضروری است با بصیرت افزایی در برابر این خدعه ها مقابله کرد.

 

سردار نوعی اقدم هدف استکبار از ایجاد و تجهیز گروهک تروریستی داعش را ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: استکبار در سازماندهی داعش هلال مقاومت یعنی سوریه، عراق، لبنان و ایران را هدف قرار داده بود.

 

وی افزود: امروز دنیا در برابر مدیریت و ابهت جمهوری اسلامی ایران بهت زده است و درحالی که آمریکا و کشورهای اسلامی در صدد ناامن کردن جمهوری اسلامی بودند ولی امروز ایران اسلامی امن ترین کشور دنیا است.

 

سردار نوعی اقدم، تصریح کرد: امروز اسرائیل با وجود قدرتمندترین ارتش و تسلیحات نظامی و با وجود سپر آهنین به شکست پذیرترین کشور تبدیل شده و در برابر اعتقادات، ایمان و قدرت روحی نیروهای مقاومت در ترس و دلهره به سر می برد./937/پ202/ب4

ارسال نظرات