۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۲۵۲۱۶۱
امام جمعه کاظمین:

داعش بازیچه دست مجاهدان شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کاظمین با اشاره به پیروزی نیروهای عراقی در جنگ با داعش، تصریح کرد که داعش بازیچه دست بسیج مردمی شده است.
حجت الاسلام جلال الدين صغير امام جمعه کاظمين

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ جلال الدین صغیر امام جمعه کاظمین در پیامی که در یکی از پایگاه های اجتماعی منتشر کرد، اظهار داشت که تروریست های داعش به بازیچه دست مجاهدان مبدل شده اند.

 

وی نوشت: خدا را شاکریم که انتقام خون شهدایمان به این سرعت گرفته شد و تحقق این مساله به دلیل تلاش های بزرگ فرزندان مرجعیت، فرزندان جهاد کفایی و فرزندان بسیج مردمی صورت گرفت.

 

حجت الاسلام صغیر افزود: این پرچم های پیروزی و افتخار ما هستند که در هر منطقه ای که سربازان حضرت آیت الله سیستانی به آنجا پا می گذارند، به اهتزاز درمی آیند.

 

امام جمعه کاظمین با اشاره به مشارکت شهروندان سنی در آزادسازی مناطق اشغال شده، تصریح کرد: تروریست های داعش به بازیچه مجاهدان و طنز و تمسخر مبدل شده اند و هم اکنون شاهد ذلت و خواری آنها هستیم.

 

وی ادامه داد: تکریت در حال آزادسازی بوده و اسطوره داعش نیز در حال افول است. زمان زیادی باقی نمانده تا داعش تنها به خاطره ای در ذهن ملت عراق مبدل شود./980/ب902/د

ارسال نظرات