۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۵۲۰۸۷

بازدید حجت الاسلام عماد از حوزه علمیه بناب

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه های علمیه سراسر کشور با حضور در حوزه علمیه بناب در جریان فعالیت‌ها و برنامه های این مرکز علوم اسلامی قرار گرفت.
حوزه علميه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام سیدعلی عماد، معاون پژوهش حوزه های علمیه سراسر کشور در بازدید از فعالیت های حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب از اجرای طرح کرسی های آزاد اندیشی در مدارس علمیه سراسر کشور خبر داد.

 


وی با اشاره به این‌که برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در حوزه های علمیه می تواند به ارتقای فکری و بصیرتی طلاب کمک کند، خاطرنشان کرد: این طرح به صورت آزمایشی در حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار می شود که حوزه علمیه بناب نیز یکی از مهم‌ترین مراکز مجری طرح خواهد بود.

 


معاون پژوهش حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به این که حوزه علمیه بناب از بدو تشکیل با همکاری و برنامه ریزی مسؤولان حوزه توانسته تا به امروز فعالیت های خوبی در راستای ترویج فرهنگ دینی، فعالیت های پژوهشی و آموزشی داشته باشد، گفت: واحد پژوهش حوزه علمیه بناب که از سال 91 فعالیت خود را آغاز کرده توفیقات خوبی را داشته است.

 


حجت الاسلام عماد ادامه داد: بر اساس گزارش های رسیده به مرکز پژوهش های حوزه‌های علمیه کشور و بررسی های انجام شده؛ واحد پژوهش حوزه علمیه بناب یکی از رتبه‌های برتر پژوهشی را به خود اختصاص داده است که انتظار داریم این وضعیت مطلوب همچنان تداوم داشته باشد.

 


وی از تدوین طرح‌ها و برنامه های جدید از سوی معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور خبر داد و گفت: به زودی طرح‌ها و دستورالعمل‌های جدید پژوهشی به حوزه های علمیه کشور ابلاغ خواهد شد.

 


بنابر این گزارش، حجج اسلام سبحانی معاون امور استان های ستاد پژوهش و هاشمی معاون مدیرکل ترویج فرهنگ پژوهشی حوزه های علمیه در این بازدید حجت الاسلام سیدعلی عماد، معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور را همراهی می کردند.

 


گفتنی است، هم اکنون حدود 600 طلبه برادر و 200 طلبه خواهر در مدارس علمیه بناب در حال تحصیل هستند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات