۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۵۱۷۳۰

100 طلبه جدید در حوزه علمیه بناب پذیرش می شوند

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب از پذیرش 100 طلبه جدید پس از برگزاری آزمون ورودی خبر داد.
حوزه علميه بناب حوزه علميه بناب حوزه علميه بناب حوزه علميه بناب حوزه علميه بناب

حجت الاسلام قدرت صفرزاده، معاون آموزش حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از آغاز نام‌نویسی برای  پذیرش در در سال تحصیلی 95 - 94 حـوزه ‌علمیه بناب خبر داد و اظهار داشت: این مرکز بزرگ علوم دینی از برادران واجد شرایط برای تحصیل در دوره‌های بلند مدت ثبت‌نام می کند.

 


وی با بیان این‌که هم اکنون حدود 600 طلبه برادر در حوزه علمیه بناب در حال تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: 100 طلبه جدید دیگر نیز پس از برگزاری آزمون ورودی که اوایل سال آینده در بناب برگزار می شود، پذیرش و پس از طی مراحلی خاص مشغول به تحصیل در علوم و معارف دینی خواهند شد.

 


حجت الاسلام صفرزاده با اشاره به شرایط عمومی داوطلبان برای شرکت در آزمون ورودی حوزه گفت: برخورداری از صلاحیت های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و نظام اسلامی، تابعیت ایران، نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه، برخوداری از سلامت کامل جسمی و روحی، داشتن انگیزه صحیح و قوی و استعداد مناسب برای تحصیل علوم حوزوی از جمله شرایط عمومی است.

 


وی موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه حضوری را دیگر شرط ورود به حوزه دانست و افزود: داوطلبان بایستی قبولی حداقل پایه هشتم دوره اول آموزش متوسطه و سوم راهنمایی با حداکثر 18 سال ( متولدین 1376) را داشته باشند، ضمن این‌که سنوات سال تحصیلی بالاتر از سوم راهنمایی و مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می شود.

 


حجت الاسلام صفرزاده تعهد رعایت شئونات طلبگی و آئین نامه داخلی مدرسه و همچنین تعهد تحصیل تمام وقت حداقل تا اتمام پایه هشت را از دیگر شرایط اختصاصی شرکت در آزمون ورودی حوزه عنوان کرد و گفت: ثبت نام تا 15 فروردین سال 1394 با خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت نام (با هریک از کارت‌های عضو شتاب) از طریق سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه
www.howze.com خواهد بود.

 


معاون آموزش حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب با بیان این‌که ثبت نام پستی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: آزمون، رأس ساعت 9، روز جمعه ، مورخ 28 فروردین 1394 در حوزه‌های تعیین شده برگزار می‌شود. محل آزمون در شهرستان بناب مصلی اعظم خواهد بود.

 


وی ادامه داد: داوطلبان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت معاونت آموزش حوزه علمیه قم به آدرس اینترنتی (
WWW.HOWZEH.COM) مراجعه و یا با شماره تلفن معاونت آموزش حوزه علمیه شهرستان بناب (37717043-041) تماس داشته باشند./935/ت302/ب4

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
یاسین آذران سقین سرا
Iran, Islamic Republic of
۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
با سلام بنده پرونده بایگانی در حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز درسال تحصیلی85 دارم آیا هم اکنون میتوانم در حوزه علمیه بناب درس بخوانم مدرک تحصیلی بنده لیسانس زبان و ادبیات فارسی است
0
0
reza
Iran, Islamic Republic of
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
با سلام
لطفا با مسئول برنامه ریزی آموزشی آقای مطهری صدر مستقر در حوزه علمیه بناب تماس بگیرید.
0
0