۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۲۵۱۰۷۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رویش جوانان ولایی از دستاوردهای مجمع مشورتی جوانان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فعالیت جوانان مؤمن و انقلابی در مجمع مشورتی جوانان مؤمن و انقلابی لرستان گفت: رویش جوانان ولایی از دستاوردهای مهم این مجمع است.
نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز، در دیدار با اعضای مجمع مشورتی جوانان مؤمن و انقلابی لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) گفت: در استان لرستان شاهد رویش جوانان نسبت به انقلاب اسلامی، ولایت و رهبری هستیم.

وی بیان داشت: مهم ترین هدف ما در تشکیل مجمع مشورتی جوانان مؤمن و انقلابی استان گردهم آمدن جوانان ولایی در راستایی پیشبرد اهداف مورد نظر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عشق، علاقه و مسؤولیت پذیری و رویش جوانان را از دستاوردهای مجمع مشورتی جوانان مؤمن و انقلابی دفتر نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با جوانان افزود: رویش جوانان با برکت است و این رویش، آینده درخشانی برای کشور به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که بزرگان ما به جوانان تکیه کرده اند، خاطرنشان کرد: اعتماد به نسل جوان پیروزی و موفقیت را در عرصه های گوناگون به دنبال دارد.

وی یادآور شد: امروز در تحصیل، علم، دانش فناوری، عرصه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جوانان مؤمن و انقلابی ما نقش اساسی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر توجه و افزایش اعتماد به نسل جوان تصریح کرد: امروز دانشمندان هسته ای ما از جوانان هستند.

جوانان مؤمن و انقلابی حلال مشکلات هستند

امام جمعه خرم آباد با بیان این که جوانان مؤمن و انقلابی حلال مشکلات هستند، اظهار داشت: امروز دشمنان به سبب بصیرت جوانان مؤمن، در برابر انقلاب می ترسند.

گودرز کریمی فر، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، در ادامه این برنامه گفت: این نهاد در راستای برگزاری همایش جوانان مؤمن و انقلابی استان سه برنامه محوری پیش از آغاز همایش، در زمان برگزاری و پس از آن انجام می دهد.

وی افزود: اعزام دو هزار دانش آموز شهرستان خرم آباد به نمایشگاه این همایش، توزیع بسته های فرهنگی در زمان همایش و ارزیابی برنامه های همایش از فعالیت های نهاد آموزش و پرورش است.

همچنین، نمایشگاه فعالیت های جوانان مؤمن و انقلابی استان لرستان، فردا عصر، در سالن جهاد کشاورزی لرستان افتتاح و در این نمایشگاه 14 غرفه از فعالیت جوانان در زمینه های گوناگون دایر می شود.

گفتنی است، همایش جوانان مؤمن و انقلابی مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، چهارشنبه 20 اسفند ماه جاری، ساعت 9 صبح برگزار می شود./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات