۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۲۴۸۸۸۸
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بروجرد خبر داد؛

اعزام 11 کاروان مردمی از بروجرد به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بروجرد از اعزام 11 کاروان مردمی در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
راهيان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد پاپی‌نژاد، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بروجرد، صبح امروز، در حاشیه اعزام کاروان های راهیان نور در جمع خبرنگاران گفت: استقبال شهروندان بروجردی در نام نویسی در کاروان‌های راهیان نور بسیار چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به نخستین مرحله اعزام کاروان‌های راهیان نور افزود: این اقدام به سبب درخواست‌ مکرر شهروندان علاقه‌مند شهرستان بروجرد مبنی بر بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بروجرد بیان داشت: در طرح عمومی اعزام کاروان های راهیان نور 400 نفر از برادران اعزام شده است.

پاپی‌نژاد با اشاره به نخستین مرحله اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی تصریح کرد: اعزام امروز در قالب 500 نفر از خواهران نیز صورت گرفته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در نخستین مرحله از اعزام کاروان های راهیان نور بروجرد این افراد در قالب 11 اتوبوس اعزام شدند.

وی با بیان این که نام نویسی کاروان های راهیان نور با اشاره به استقبال مردم از اعزام کاروان های راهیان نور عنوان داشت: در این طرح عمومی با استقرار چادرهای سیار در شهر نسبت به نام‌نویسی از متقاضیان اقدام شده‌ است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بروجرد با بیان این که زمینه‌های مساعد برای این بازدید معنوی صورت گرفته شده است، افزود: شرایط اسکان و استقرار زائران در نظر گرفته شده است.

پاپی‌نژاد یادآور شد: با در نظر گرفتن شرایط اعزام، اسکان و استقرار زائران، تلاش می کنیم مرحله دوم اعزام افراد علاقه‌مند صورت گیرد.  

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب بیان داشت: حضور نسل جوان و نوجوان در مناطق عملیاتی و آشنایی آن‌ها با دستاوردهای دفاع مقدس از مهم ترین اهداف اعزام کاروان هایراهیان نور است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بروجرد با بیان این که سرزمین‌های عملیاتی از مقدس‌ترین مناطق ایران اسلامی است، افزود: حضور آحاد جامعه به ویژه نسل جوان در مناطق عملیاتی جنوب نقش موثری در آشنایی آنان با فرهنگ غنی ایثار و شهادت دارد./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات