۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۲۴۷۴۷۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

وحدت با محوریت ولایت فقیه رمز اقتدار ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران به انگیزه ها و عوامل پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: انگیزه الهی، اسلام خواهی مردم، وحدت ملت و رهبری پیامبر گونه امام راحل در پیروزی انقلاب نقشی اساسی و مهم داشت.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت‌الاسلام محمد حسن شریف تبار، استاد حوزه علمیه بابل امروز در مراسم تقدیر از دست اندرکاران برپایی مراسم دهه فجر بهنمیر  گفت: به یقین پیروزی انقلاب مصداق بارز نصرت الهی بود، چون شاه در اوج قدرت قرار داشت، اما امام راحل تنها با اتکال به خداوند توانست این نظام دیکاتوری را سرنگون سازد.

 

وی به انگیزه ها و عوامل پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت:  انگیزه الهی، اسلام خواهی مردم، وحدت ملت و رهبری پیامبر گونه امام راحل در پیروزی انقلاب نقشی اساسی و مهم داشت.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی بهنمیر به سابقه دفاع و حضور مردم برای دفاع از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در دفاع مقدس سندی ارزشمند و ماندگار در تاریخ ایران را رقم زد و نشان داد که هر گاه ما تحت ولایت و زعامت ولایت فقیه از اسلامیت نظام دفاع کنیم خداوند ما را نصرت و یاری خواهد کرد.

 

وی به پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: قبل از انقلاب  روزانه پنج و نیم میلیون بشکه نفت کشور صادر می شد و  اما تنها پنج شهر از جمعیت 35 میلیونی کشور بهره مند از نعمت گاز بودند.

 

حجت الاسلام شریف تبار تصریح کرد: اکنون یک میلیون سیصد هزار بشکه نفت صادر می شود و علیرغم همه تحریم ها و تهدید ها، خدمات و آبادانی در نقاط مختلف این کشور دیده می شود و اغلب شهرها و روستاهای کشور بهره مند از نعمت گاز هستند.

 

وی به برخی پیشرفت های علمی و صنعتی کشور پرداخت و گفت: پیشرفت در علومی نظیر هسته ای، نانوتکنولوژی، علوم فضایی و صنایع موشکی و پزشکی در کشور و قرار گرفتن در رتبه های برتر علمی در عرصه های جهانی، نوید آینده ای درخشان برای کشور خواهد بود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران بر لزوم توجه به استعدادهای و باورهای بومی و اتکا بر صنایع داخلی را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: در زمانی که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی شدیدترین تحریم ها و فشارها را برای ناامیدی از آرمان های انقلاب و تسلیم شدن مردم ایران تدارک دیده اند راه مقابله با آنان اقتصاد مقاومتی است.

 

وی با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد: مردم قدرشناس و ولایی ما با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن هم به وظیفه ای ملی و هم تکلیف الهی خود عمل کردند زیرا به با بصیرت بالای خود به خوبی درک کرده اند که حضور در راهپیمایی 22 بهمن همه معادلات دشمن را به هم می ریزد.

 

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به این که مردم با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن استقامت و ایستادگی بر اصول و آرمان های انقلاب و امام و شهدا را یه نمایش گذاشتند، گفت: پیام بزرگ حضور حماسی مردم ایران به آمریکا و دشمنان  قسم خورده انقلاب این است که ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی خستگی ناپذیر است.

 

وی راهپیمایی 22 بهمن را میثاقی ملی برای دفاع از میهن اسلامی، آمادگی و حضور در صحنه عنوان و تصریح کرد: ملت ایران با حضور بی نظیر در راهپیمایی 22 بهمن امسال با هوشیاری و بصیرتخود اعلام کردند که  همواره گوش به فرمان ولی فقیه زمان خود هستند./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات