۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۴۷۳۵۱
با وجود محاصره پایتخت؛

تظاهرات گسترده بحرینی‎ها برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ بحرینی‌های ساکن منطقه المصلی در پایتخت این کشور، با وجود استقرار نیروهای امنیتی در خیابان‌ها، در تظاهراتی گسترده ادامه بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق را محکوم کردند.
تظاهرات مردم بحرين در حمايت از شيخ سلمان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ساکنان منامه با وجود محاصره نظامی و امنیتی این منطقه و منطقه البلاد القدیم از سوی نیروهای رژیم آل‌خلیفه، روز گذشته با برگزاری تظاهرات خشم خود را از ادامه بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق ملی بحرین اعلام کردند.

 

تظاهرکنندگان درحالی که عکس‌هایی از شیخ علی سلمان را دردست داشتند، با سردادن شعارهایی تاکید کردند که ادامه بازداشت وی به معنای سوق دادن کشور به سوی تونلی تاریک است و رژیم آل‌خلیفه را مسوول پیامدهای آن دانستند.

 

با وجود استقرار نیروهای امنیتی بحرین در منطقه، شهروندان بحرینی بر همبستگی خود با شیخ علی سلمان پافشاری و بازداشت و محاکمه سیاسی وی را محکوم کردند.

 

تظاهرکنندگان بحرینی همچنین تاکید کردند مطالباتی که شیخ علی سلمان خواهان آن شده است، تشکیل دولت و نظام مردمی واقعی است که خواسته‌های ملت برای رسیدن به دموکراسی را تحقق بخشد.

 

نیروهای رژیم آل‌خلیفه با استقرار در مناطق البلاد القدیم و المصلی در منامه پایتخت این کشور، درصدد جلوگیری از تظاهرات بحرینی‌ها، سلب آزادی و سرکوب مردم برآمدند./994/ب102/د

ارسال نظرات