۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۲۴۶۷۱۸
معاون حج خبر داد؛

نام نویسی از اولویت‌های جدید عمره

خبرگزاری رسا ـ معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام از اولویت‌های جدید در ظرفیت‌های خالی کاروان‌های مرحله دوم عمره آغاز شد.
ناصر خدر نژاد، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، ناصر خدرنژاد، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه ثبت نام کاروان‌های مرحله دوم عمره از 16 بهمن ماه آغاز شده است، افزود: با گذشت چندین روز از ثبت نام کاروان‌های مرحله دوم عمره، ظرفیت کاروان‌های نوروزی تکمیل شده و از امروز (شنبه) ثبت نام از اولویت‌های جدید برای اعزام‌های اواسط فروردین به بعد آغاز می‌شود.

 

وی ضمن اعلام اولویت‌های جدید ثبت نام تاکید کرد: در ثبت نام کاروان‌های مرحله دوم عمره ابتدا دارندگان اولویت‌های تا 350 دعوت به ثبت نام شدند و از امروز (شنبه) در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های هر استان متقاضیان دارای اولویت 350 تا 400 میتوانند برای ثبت نام در کاروان‌ها به سامانه فاخرfakher.haj.irمراجعه کنند.

 

معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه مرحله دوم اعزام زائران از 21 اسفند آغاز و تا 27 خرداد سال آینده ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه ظرفیت کاروان‌های نوروزی تکمیل شده است، زمان اعزام اولویت‌های جدید از 16 فروردین 94 به بعد خواهد بود.

 

خدرنژاد گفت: در صورت عدم تکمیل ظرفیت کاروانهای عمره احتمال اعلام اولویت‌های بعدی نیز وجود دارد که پس از ثبت نام اولویت‌های جدید در کاروان ها، دراین خصوص تصمیم گیری می‏شود./840/د101/س

ارسال نظرات