۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۲۴۶۲۳۴
یادگار هشت سال دفاع مقدس:

همه لحظه های انقلاب اسلامی یک معجزه الهی است

خبرگزاری رسا ـ یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به این که انقلاب اسلامی روزبه روز سربلند شده و توانستیم به جایگاه والایی برسیم، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا این پرچم انقلاب سراپا بوده تا به دست صاحب اصلی خود برسد.
سردار عليپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار فریدون علیپور، یادگار هشت سال دفاع مقدس، شب گذشته در همایش دیروز امروز فردا که در مسجد امام رضا(ع) آمل برگزار شد با بیان این که حضور پر شور و گسترده ای در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم داشت که باید شکرگذار خداوند منان باشیم و پشت سر این انقلاب بزرگان بسیاری به شهادت رسیدند، گفت: زحمات بسیاری کشیده شد که امروز راحت هستیم و انقلاب شیعی به پیروزی رسیده است.

 

وی با اشاره به این که زمان تحقق انقلاب بیش از 120 کشور به شیعیان حمله کرده و هرچه در توان داشتند انجام دادند، بیان داشت: از طریق جنگ تحمیلی می خواستند نظام ما را از بین برده که تمام کشورهای عربی در اختیار صدام بودند.

 

مدیر هیأت رزمندگان اسلام آمل با بیان این که صدام از لحاظ امکانات نظامی و اطلاعات هیچ کمی نداشت، افزود: اتفاقاتی که برای ایران افتاد اگر برای هر کشوری حاصل می شد هیچ تکه ای از آن باقی نمی ماند.

 

علیپور با تاکید بر این که هر چه داشتند در داخل حکومت پیاده کرده و منافقان برای آن ها خدمت بسیاری کردند، خاطرنشان کرد: همه لحظه های انقلاب اسلامی یک معجزه الهی است که توانستیم در برابر هجمه های بسیار دشمنان به عزت و اقتدار دست پیدا کنیم.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: در جنگ تحمیلی صدام امکانات زیادی داشته تا جایی که نمی توانستیم هواپیماهای آنان در آسمان را شمارش کنیم که آن ها از لحاظ نظامی بالاترین تجهیزات دنیا را داشتند.

 

وی با بیان این که هر نقطه کشور را دست بزنیم آمده بودند تا مقابله کنند و ایادی استکباری نمی خواستند شیعه عظمت و گسترش پیدا کند، گفت: الآن هم دارند با ما می جنگند و در داخل کشور نیروهایی برای خود دارند.

 

مدیر هیات رزمندگان اسلام آمل با اشاره به این که انقلاب اسلامی روزبه روز سربلند شده و توانستیم به جایگاه والایی برسیم، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا این پرچم انقلاب سراپا بوده تا به دست صاحب اصلی خود برسد.

 

علیپور با بیان این که رهبری جاپای امام خمینی(ره) گذاشته و انقلاب ما با صلابت دارد پیش می رود، افزود: در دوران آغاز رهبری آیت الله خامنه ای عده ای هجمه وارد کردند تا این که خدمت آیت الله بهجت رفتند که ایشان جواب آن ها را داده و فرمودند یک بار امام علی(ع) را خانه نشین کردند برای ما بس است.

 

وی با بیان این که در فتنه 88 کارهای بسیاری کرده و ابتدا می گفتند تقلب شده و بعد دنبال ابطال انتخابات رفتند، گفت: به رهبری فشار بسیاری آورده و می گفتند اتحادیه اروپا بیاید آرا را بشمارد.

 

علیپور با اشاره به این که انقلاب ما انقلاب امام زمان(عج) است و نباید برویم از اروپا قانون بیاوریم، بیان داشت: بسیاری از مسؤولان در فتنه 88 خود را پنهان کردند و در وسط راه ایستادند که در زمان امام حسین(ع) همین کار را انجام دادند.

 

وی با تاکید بر این که واسطه های بسیاری گرفتند تا انتخابات را باطل کنند و قرار بود حکومت نابود شود، تصریح کرد: تروریست هایی از پادگان اشرف آمدند و قصد آشوب و درگیری در کشور داشته و درهای سفارت انگلیس را باز کرده بودند.

 

یادگارهشت سال دفاع مقدس با بیان این که رهبری فتنه 88 را به خوبی مدیریت کرد، گفت: به هر طریقی که شد می خواستند اوضاع مملکت را خراب کنند و اگر مرز ما امنیت نداشت سلاح وارد می کردند که اگر در فتنه 88 استکبار به هدف خود می رسید بلایی بدتر از داعش سر ما می آوردند.

 

وی ادامه داد: رهبری در فتنه 88 یک تنه ایستادگی کرده و در نمازجمعه کار را تمام کردند و همه هجمه و تلاش های آنان نقش بر آب شده است.

 

علیپور با بیان این که همه نیروهای مسلح با نظارت و مدیریت رهبری دارند کار می کنند، گفت: داعش که زمین گیر شده به واسطه مدیریت رهبری است که سردار سلیمانی در آن جا به مقابله می پردازد که باید از خدا بخواهیم سایه رهبری همیشه بر سر ما باشد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات