۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۴۶۰۱۲

دعوت امام‌جمعه و نهادهای دولتی بیرجند از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن‌

خبرگزاری رسا ـ در آستانه 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جمعی از امامان جمعه، نهادها و دستگاه‌های دولتی خراسان جنوبی و تشکل‌های مردمی با صدور بیانیه‌های جداگانه مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه دعوت کردند.
22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، در این بیانیه حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی بیرجندی، امام‌جمعه بیرجند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی را نمایشی از وحدت و اقتدار ملی مردم شهیدپرور خراسان جنوبی عنوان کرده‌اند

 

همچنین در این بیانیه شورای قضایی خراسان جنوبی و مراکز دانشگاهی استان از اقشار مختلف مردم درخواست کرده‌اند که در راهپیمایی 22 بهمن حضور باشکوهی داشته باشند.

 

در این بیانیه حجت‌الاسلام سید مرتضی اصفهانی، امام‌جمعه قاینات هم مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرده و گفته: مردم ولایتمدار و انقلابی قاینات با بینش و بصیرت سیاسی، لحظه شناسی و درک زمان و با حضور آگاهانه و انقلابی ضمن حمایت از آرمان‌های انقلاب و حمایت از رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن شرکت می‌کنند.

 

در این بیانیه حجت‌الاسلام مرادی، امام‌جمعه نیم بلوک، هم عنوان کرده است: در این هنگامه حساس و سرنوشت‌ساز جهان اسلام و در رویارویی جبهه حق و مستضعفان با کفر، استکبار، گروه‌های تروریستی نوظهور و محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) مردم تیر خلاص را روز 22 بهمن به‌سوی سیاست‌های استکبار جهانی نشانه می‌گیرند.

 

اضافه بر اینبهمن کهن ترابی، فرماندار قاینات، هم در بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت و آمادگی برای برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن افزود: تمام مقدمات برگزاری راهپیمایی باشکوه در شهرهای قاین، خضری دشت بیاض، نیم بلوک، اسفدن، آرین شهر و دهستان‌ها و روستاهای پرجمعیت فراهم است و مردم در این راهپیمایی یک‌بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

 

همچنین مهدی فرجامی فرد، فرماندار خوسف، هم در بیانیه‌ای با اشاره به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران از مردم این شهرستان خواست تا در راهپیمایی 22 بهمن که یک جشن ملی است شرکت کنند و یک‌بار دیگر فریادهای خود را بر سر استکبار و ایادی او بکوبند.

 

همچنین حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی، طلاب و روحانیت و ائمه جماعات استان هم در بیانیه‌ای از مردم خراسان جنوبی دعوت کرده‌اند با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه حمایت خود را از انقلاب عنوان کرده و به جهانیان نشان دهند که همچنان به آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و از انقلابی که باجان فشانی و خون‌فشانی به ثمره رسانده‌اند تا آخرین قطره خون خود حمایت می‌کنند./968/

 

ارسال نظرات