۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۲۴۵۹۶۹

کمک معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد به خانه های مطبوعات

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجلس از پرداخت 50 میلیون ریالی کمک معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خانه های مطبوعات استان ها خبر داد.
عليرضا منادي نماينده مردم تبريز در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علیرضا منادی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در نشست بررسی مشکلات خبرنگاران در خانه مطبوعات آذربایجان شرقی ارتباط مستقیم صوتی با معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار کرد و خواستار تحقق مطالبات جامعه خبری استان شد.


وی با بیان این‌که رابطان خبر خبرگزاری ها و خبرنگاران مطبوعات سهمیه بیمه دارند، افزود: برای رابطان خبرخبرگزاری ها سهمیه 100 نفری درنظر گرفته شده و مطبوعات نیز بر اساس لیست بیمه ای که ارایه می کنند از کمک های این وزارتخانه برخوردار می شوند.


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطبوعات باید خبرنگاران خود را بیمه و خبرگزاری ها هم باید بر همین منوال عمل کنند، چون برای آنها سهمیه در نظر گرفته شده و مبلغ بیمه به آنها بازگردانده می شود.


منادی همچنین از پرداخت 50 میلیون ریالی کمک معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خانه های مطبوعات استان ها خبر داد و افزود: این کمک ها تا پایان بهمن امسال به حساب خانه های مطبوعات واریز می شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خ
ود با بیان این‌که 280 رشته به سیستم آموزشی دانشگاه آزاد استان در سال جاری اضافه شده است، افزود: درقبال این افزایش رشته تعداد 33 هزار و 600 دانشجو در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل می شوند که از این تعداد، 20هزار و 160 نفر جزو توریست های تحصیلی از اقصی نقاط کشور هستند.


عضو هیأت رییسه مجلس با اشاره به این‌که از احداث نیروگاه جدید 3000 مگاواتی در تبریز و ختصاص اعتبار کامل به بزرگراه تبریز سهند در سال آینده خبر داد و گفت: همچنین دانشگاه آزاد بین المللی نیز در اواسط سال آینده در شهرستان اسکو تأسیس می شود.


گفتنی است، در ادامه این جلسه اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات آذربایجیان شرقی به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون مطالبات جامعه خبری استان و مشکلات اعضای خانه از جمله بیمه، مسکن و وضعیت معیشتی پرداختند./935/پ203/ب4

ارسال نظرات