۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۲۴۵۹۵۴
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 21 منطقه خراسان شمالی

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم الله بیست و دوم بهمن ماه در 21 شهر و مرکز جمعیتی این استان برگزار می شود.
راهپيمايي 22 بهمن در خراسان شمالي

حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز شهرستان ها، بخش ها، شهرها و دهستان ها و روستاهای پرجمعیت استان خراسان شمالی، اظهار داشت: این مراسم به صورت ویژه و محوری در 21 شهر و مرکز جمعیتی استان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این که برنامه ریزی لازم برای برگزاری مراسم راهپیمایی و تظاهرات در شهرها و مناطق مزبور صورت گرفته است، افزود: در این مراسم ها مردم استان خراسان شمالی با حضور پرشور خود ضمن نمایش وحدت و همبستگی، با سردادن بانگ «لبیک یا رسول الله»، «لبیک یا خامنه ای»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و ... ضمن اعلام استکبارستیزی خود به دنیا، بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره)، راه شهدا و تبعیت از رهبری، تجدید میثاق می کنند.

 

حجت الاسلام سالاری اضافه کرد: محوری ترین مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان خراسان شمالی در بجنورد، مرکز این استان با سخنرانی سردار حمیدرضا مقدم فر، معاون فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

به گفته وی مراسم راهپیمایی و تظاهرات روز بیست و دوم بهمن ماه در مرکز استان خراسان شمالی از ساعت 10 صبح از محل میدان شهید بهشتی با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شده و تا مصلای امام خمینی(ره) ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام سالاری اضافه کرد: امت ولایت مدار استان شامل طیف های مختلف مردم از جمله روحانیان و طلاب، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، کارمندان و فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان، کارگران و کشاورزان و کسبه و بازاریان با حضور خود در مراسم این روز با توجه به یاوه گویی های اخیر آمریکا، انزجار خود از سیاست های استکبار جهانی و در مقابل حمایت از نظام و دولت ایران اسلامی را به جهانیان نشان می دهند.

 

رییس ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر استان خراسان شمالی اضافه کرد: همچنین مردم استان در یوم الله بیست و دوم بهمن ماه بار دیگر اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در نشریه شارلی ابدو را محکوم کرده و در دفاع از ساحت مقدس نبی مکرم اسلام به میدان می آیند.

 

وی اظهار داشت: افزون بر این در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز استان خراسان شمالی سرود انقلاب توسط هزار و 357 نفر از دانش آموزان پسر مدارس بجنورد در محل روبروی مصلای امام خمینی(ره) اجرا و قطعنامه پایانی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه نیز قرائت می شود.

 

به گفته حجت الاسلام سالاری همچنین آتش زدن آدمک استکبار، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقه نقاشی و خاطره نویسی، برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان و ... از دیگر برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز خراسان شمالی خواهد بود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی تصریح کرد:مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم الله بیست و دوم بهمن ماه در مراکز دیگر شهرستان های استان خراسان شمالی از جمله شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه و دهستان ها و روستاهای پرجمعیت استان نیز با حضور پرشور مردم برگزار می شود./9314/ت302/ب4

ارسال نظرات