۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۲۴۵۶۹۷
حجت الاسلام عین الکمال:

استعمار غرب روح قرآن را از اغلب کشورهای اسلامی گرفته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان این‌که استعمار غرب و انگلیس در بسیاری از کشورهای اسلامی، روح و حقیقت قرآن را گرفته است، گفت: اسلام آمریکایی یعنی همین که الله اکبر بگوییم و به آن عمل نکنیم؛ یکی از اهداف ظهور حضرت حجت(عج) توجه به قرآن و زنده کردن قرآن کریم در جامعه است.
حجت الاسلام عين الکمال، نماينده ولي فقيه در سازمان بسيج دانشجويي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی دانشگاه‏های سراسر کشور، یادواره شهدای قرآنی دانشجو، امشب با حضور مسؤولان استان، چهره‏های بین المللی قرآنی و مسؤولان بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قم در جمکران برگزار شد.

 

حجت الاسلام عین الکمال، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی کشور با گرامی داشت ایام الله مبارک دهه فجر و سی ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: قرآن کریم عبارت ایام الله را در جایی مطرح می‏کند که مربوط به انقلاب حضرت موسی(ع) در برابر فرعونیانی است که 90 هزار کودک را به قتل رساندند تا از به دنیا آمدن حضرت موسی(ع) جلوگیری کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز به حق ایام الله است، چرا که کشور ایران پیش از انقلاب اسلامی در فساد و فحشا به سر می‏برد؛ کسی جرأت حرف زدن بر خلاف سیاست‏های رژیم طاغوتی پهلوی نداشت؛ دختران با حجاب از مدرسه‏ها اخراج می‏شدند؛ 50 هزار مستشار آمریکایی که حق توحش از مردم ایران می‏گرفتند در این کشور زندگی می‏کردند.

 

وی ثمره انقلاب اسلامی را رهایی از زیر ظلم و ستم غرب دانست و تصریح کرد: خوشبختانه امروز در فضای کشور اسلامی، فضای انتقاد وجود دارد؛ اگرچه از لحاظ حجاب، چندان رضایتمند نیست و عامل این بی حجابی‏ها عمل نکردن به آیات قرآن است.

 

حجت الاسلام عین الکمال با تاکید بر عملی کردن آیات قرآن در جامعه اظهار داشت: بحث قرآن، فقط حفظ و تلاوت نیست؛ از همه مهم‏تر فهمیدن و توجه کردن به معانی قرآن کریم است؛ آیات عفاف و حجاب را باید الگوی خود قرار دهیم.

 

وی افزود: استعمار غرب و انگلیس در بسیاری از کشورهای اسلامی، روح و حقیقت قرآن را گرفته است؛ اسلام آمریکایی یعنی همین که الله اکبر بگوییم و به آن عمل نکنیم؛ یکی از اهداف ظهور حضرت حجت(عج) توجه به قرآن و زنده کردن قرآن کریم در جامعه است.

 

گفتنی است در این مراسم از 40 نفر از برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت تجلیل شد و قاریان بین المللی به تلاوت آیات نور بخش قرآن کریم پرداختند؛ مداحی و اجرای تواشیح نیز از دیگر برنامه‏های این مراسم بود./840/پ202/ف

 

ارسال نظرات