۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۲۴۵۶۹۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان:

رهبری چراغ راه و سرمایه عظیم انقلاب اسلامی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از نعمت رهبری در جامعه به عنوان یک سرمایه عظیم برای انقلاب اسلامی نام برد و گفت: خداوند با قرار دادن رهبری برای جامعه اسلامی ایران منت بزرگی بر سر ملت ایران گذاشته است.
حجت الاسلام رضا غفارپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام رضا غفارپور، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان یکشنبه شب در آیین جشن های مردمی دهه فجر کاشان که در مسجدالمهدی(عج) فاز یک شهرک ناجی آباد کاشان برگزار شد، گفت: افرادی که برای انقلاب هیچ قدمی برنداشته‌اند خود را بستانکار انقلاب می‌دانند اما برعکس از این افراد، کسانی که برای انقلاب خون دادند و از همه چیز خود گذشتند نه تنها خود را بستانکار انقلاب نمی دانند بلکه خود را بدهکار انقلاب هم می دانند.

 

وی از نعمت رهبری در جامعه به عنوان یک سرمایه عظیم برای انقلاب اسلامی نام برد و افزود: خداوند با قراردادن رهبری برای جامعه اسلامی ایران منت بزرگی بر سر ملت ایران گذاشته است.

 

به گفته وی، کینه‌ورزی دشمنان نظام اسلامی ایران نیز به دلیل امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، چرا که آنها هر کجا خواسته اند وارد شوند و توطئه کنند، رهبری همچون سد محکمی مقابل روی آنها ایستاده است و تمامی نقشه های آنان را نقش برآب کرده است.

 

حجت الاسلام غفارپور یادآور شد: دشمن که ضربه سنگینی از ولایت خورده و همواره در برابر رهبر معظم انقلاب شکست را تجربه کرده است، چاره کار را در ایجاد اختلاف، تفرقه اندازی، شبهه اندازی و شکاف بین مردم و رهبری دیده تا بتواند به اهداف خود برسد.

 

وی رهبری‌ ولایت را چراغ راه هدایت امت اسلامی اعلام کرد و با اظهار تأسف از این که برخی خواص نسبت به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب بی توجه هستند و عقب می مانند، گفت: تفاوت میان مردم در گذشته با مردم امروز در این است که در گذشته مردم جامعه از طریق خواص خود با رهبر جامعه ارتباط برقرار می کردند، اما امروز مردم از خواص عبور می‌کنند تا به رهبر جامعه برسند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در ادامه، رهبر معظم انقلاب اسلامی را همچون خاری در چشم دشمنان اسلام دانست و گفت: یک روزنامه آمریکایی اعتراف کرده است، مشکل آمریکا در ایران، ابر حریفی است که مردم را می شناسد و اعتماد و اعتقاد به مردم ایران دارد.

 

حجت الاسلام غفارپور در ادامه یکی از فراوانی های سفارشات در وصیت نامه همه شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس را حفظ انقلاب اسلامی دانست و از ارتباط با روحانیت، مسجد، نمازجمعه و جماعات، جلسات دینی، ارتباط با اهل‌بیت(ع)، دعای توسل، دفاع از ولایت و پیروی از رهبری را از مؤلفه های مهمی دانست که انقلاب اسلامی را پیروزی رسانید.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان یادآور شد: امروز دشمن در تهاجم فرهنگی خود به دنبال گرفتن مؤلفه‌هایی است که انقلاب اسلامی را به پیروز رسانید.

 

حجت الاسلام غفارپور گفت: یادآوری دوران انقلاب و برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و تکریم مردم خوب است، اما نسل جوان انقلاب اسلامی که دوران انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکرده است باید موانع پیش روی انقلاب را بشناسد تا توقف نکند و قدردان نعمت ولایت باشد.

 

شایان ذکر است، جشن های مردمی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، کمیته قرآن، مساجد، هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی و با همکاری شهرداری، مرکز رسیدگی به امور مساجد و دست اندرکاران برنامه های مساجد از 12 تا 21 بهمن به مدت 10 شب در 10 مسجد شهرستان کاشان برگزارمی شود./1307/پ202/ب6

ارسال نظرات