۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۴۵۵۱۳
نماینده مردم کوهدشت در مجلس:

هنرمندان با ارائه هنر اسلامی و انقلابی در راستای تحقق اهداف انقلاب فعالیت کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که هنرمندان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند، گفت: امروز نیز هنرمندان با ارائه هنر اسلامی و انقلابی در راستای تحقق اهداف انقلاب فعالیت کنند.
هنر اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، الهیار ملکشاهی، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز، در مراسم جشن هنرمندان شعر و موسیقی کوهدشت با اشاره به اهمیت هنر و جایگاه هنرمندان گفت: باید جایگاه هنر و هنرمندان مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این که هنرمندان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشتند، افزود: یکی از ابزارها در جریان مبارزات ملت ایران موسیقی، سرودها و گفتارهای موسیقی بود.

ملکشاهی با اشاره به این که سرودهای انقلابی و اسلامی در آن دوران شور و هیجان را میان مردم ایجاد می کرد، بیان داشت: امروز نیز هنرمندان وظیفه دارند با ارائه هنر اسلامی و انقلابی در راستای تحقق اهداف انقلاب فعالیت کنند.

وی با بیان این که امروز نیز هنرمندان می توانند همان نقش را داشته باشند، تصریح کرد: هنرمندان با ارائه هنر اسلامی، انقلابی شور و نشاط را در کشور ایجاد کرده و در خدمت اهداف نظام باشند.

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تأکید بر این که در انجام هر کاری باید میانه روی و اعتدال داشته باشیم، افزود: خداوند هرچیزی را بر اساس اعتدال و عدالت خلق کرده است.

تدابیر امام راحل موجب پیروزی انقلاب شد

وی با بیان این که عنایت خداوند متعال، رهبری و تدبیر امام(ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد، خاطرنشان کرد: وحدت مردم نیز از عوامل مهم پیروزی انقلاب بود.

ملکشاهی با اشاره به این که ابرقدرت های دنیا در جریان مذاکرات هسته ای دو سال است متواضعانه به دنبال برقراری تفاهم با ایران اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه ایران در مذاکرات هسته ای به برکت توجه خداوند، وحدت ملت و داشتن رهبری خردمند و با تدبیر است.

گفتنی است، جشن هنرمندان شعر و موسیقی کوهدشت به همت انجمن موسیقی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری امید شهرستان کوهدشت برگزار شد./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات